Bloggintresserade

fredag 10 augusti 2007

God Morgon !!!










 

Sitter o  käkar en macka,, ok två st då.. O dricker kall mjölk.

Alltså dricker man inte upp den inom fem minuter så är den ljummen, de är inte klokt.

Natten har varit som alla andra, somnade tidigt, så jag har inte sovit många timmar.

 

Ska strax åka in till stan o fixa mina ärenden. Jag måste handla lite oxå.

Måste göra det innan söndagen för mamma åker till Halmstad, ja hur låter de hahaha,, men vi delar på mammas bil. Innan delade vi på min skruttibangbang.

Jag tror att jag ska slå på stort i dag o köpa en kolsyrepatron hahaha... Har varit vit över en månad nu, då nu suger det i tarmen efter mitt älskade bubbelvatten...

Tack o lov är de inte lika varmt i dag, men det är fortfarande kvavt. Det regnar lite då o då, o jag hoppas att det börjar åska. Ja de kan vänta tills jag har kommit hem..

 

Det strular som vanligt, 3;e inloggnings försöket kunde jag börja skriva, så vi får se om det blir nåt.

 

Ha nu en härlig dag..

Puss I Pannan

 

 

2 kommentarer:

  1. har virus på min data lånedator nu kikar in och skickar lite kramar i värmen...Njut av bubbelvattnet senare hehe/B

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000010 augusti 2007 kl. 23:29

    det är hemlandstoner för mej,där har ja bott.Mysig stad. önskar dej en go "sovnatt". Kramis

    SvaraRadera