Bloggintresserade

tisdag 28 augusti 2007

Hemskt!!!






 
Usch vad hemskt att inte kunna pussa sitt egna barn.

Jag såg inte hela programmet, jag klarar inte av sånt. Men jag såg att

det slutade med att pojken fick komma hem, ohh då grät jag en skvätt.

 

Nyfiken - Jag har testat o lagt in mallarna igen. Hoppas att det ska funka nu

annars får du säga till igen...

Det va bara för expressen plockade bort det inlägget. Ehh jag bröt visst mot nån regel.

 

Jag har även lagt in lite nya text fonter. Lägger ut länkarna här.

 

Nu tror jag att jag ska krypa ner till Hilding o snarka en stund. Lilleman ska bara ut en stund.

Hoppas att ni sover gott.

 

Puss I Pannan








 


 

3 kommentarer:

  1. Nu fick du till det! Trägen vinner! Hoppas dom får va kvar nu bara! Nattinatti gullhöna

    SvaraRadera
  2. en och det funka! Bara en test på min blogg, men tack ska du ha! Nu ska jag nanna, var bara tvungen att prova det du ville att vi skulle lära oss denna gången! Nattis på dej! Kramkram

    SvaraRadera
  3. jag såg nästan hela programmet..inte från början ja det var gripande..men slutet gott/Bless

    SvaraRadera