Bloggintresserade

söndag 5 augusti 2007

- Det är inte lätt att bajja alla gånger -










 

Halva dan har gått o jag har slappat som vanligt. Pulade lite med myggnätet till altandörren o sovrums fönstret. Ja jag kan väl säga att jag slet som en gris med fönstret. Jag va så noga med tejpen runt om, fixade med nätet så det skulle se bra ut, svetten sprutade på mig. Äntligen klar...

Snyggt som fasen....

MEN NU GÅR DE INTE STÄNGA FÖNSTRET

CENSUR

Jag bara stod o tittade precis som att det skulle rätta till sig självt. När man har den värken jag har så är man mäkta stolt när man har gjort nåt sånt här.

När jag klippte till de så va jag på rätt ställe o mätte på utsidan, men när jag satte upp de, ja så tänkte jag bara hahaha jävla mygg nu kan ni försöka komma in om ni vill.

Ringde in till mamma o bad snäll om hjälp. Så hon kom in o fixade till de. Tack lilla mamma,,, tur att hon va hemma annars hade jag nog slängt skiten.

Nu har jag stått i duschen en bra stund o mjukat upp. Laddar inför en liten promenad med Lilleman, ja han ligger i vardagsrums fönstret o sover , så den får jag väcka. Han har inte bajjat i dag än, så nu vet ni de =)

Det är inte lätt att bajja alla gånger fasten man är nödig.

Tänkte sätta mig o läsa boken sen. Pojken som kallades DET... Den är så grym så jag vet inte om jag klarar av att läsa den till slutet. Någon sa att det fanns flera till den,,, ja jag vet inte ?

Har ni haft en bra dag ?

Bra de !!

Ha då en lika härlig kväll =)

 

Puss I Pannan

Blogga

Lugnt

4 kommentarer:

  1. Tur att mammsen kan komma och hjälpa dej! Du gjorde i alla fall en tapper insats! Det är tanken som räknas ju! Önskar jag kunde läsa böcker jag med, har varit en riktig bokmal, förut, och kunde låsa in mej i flera dar! Men jag är astigmatiker, och mina ögon samarbetar så uselt, att jag inte klarar av att läsa nuför tiden! Ha det skitbra resten av Söndan Kramar

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000005 augusti 2007 kl. 21:48

    har läst den boken.....det värsta är att det är sant,det som står.Ibland kan det va nyttigt att läsa sånt så man förstår att livet är inte bara enkelt..Det finns MYCKET bakom stängda dörrar som aldrig kommer ut.Tyvärr...Ha det gott,vännen.Kramis

    SvaraRadera
  3. ...hade jag nog tänt på myggnätet. Boken Du läser är så ruskig att jag bara klarade av att läsa den.

    SvaraRadera
  4. ...de andra struntade jag i att läsa

    SvaraRadera