Bloggintresserade

torsdag 23 augusti 2007

En ovanlig natt =)










Heliga makaroner vilken ovanlig natt.

Jag har skrattat, muttrat, puttat, gått upp o kollat på tv, försökt att sova.

Sure, jag va vaken när mamma slutade jobbet o kom o hämtade Tilda efter kl 7 i morse.

Att en sån söt o rar liten flicka kan förvandlas till lill djävulen på natten =)

Maken till att snarka, muttra, skratta o leva rövare har jag inte varit med om sen grabben bodde hemma.

När hon ska vända sig i sängen så tar hon sats med fötterna o slänger sig runt. Sen har jag aldrig varit med om att

någon nyser i sömnen... Aldrig.

5 ggr nös hon. Dom 4 första ggr va lite tyst tjo tjo tjo tjo o sista aaaaaaaaaatttttttttjjjjjjOOOOOOOOO

Teddy vaknade o visste inte vad som hände. Han blev allt lite skraj..

Hon snurvlar lite o vänder på sig o fortsätter att snarka ..... Suck.....

Jaja,,, det bästa va ju att hon hade hört det jag sa när jag körde avslappning med henne för jag frågade i morse.

Det betyder att jag lyckades verkligen att få ner henne ganska djupt, för jag trodde att hon sov. Men hon va så avslappnad

o andades lugnt.. Lite roligt.

 

I dag har jag fått städat. Skönt nu är det fint igen. En stund =)

Annars har jag inte gjort så mycket, sovit,,, jag har sovit några timmar..

Nu ska jag lyfta på räven o ge Lilleman lite mat..

Hoppas att ni har haft en bra dag...

Ska försöka skicka över filmsnutten till syrran så dom får lite att skratta åt när Tilda snarkar..

 

Puss I Pannan
 
 
   
  

1 kommentar:

  1. 000000000000000000023 augusti 2007 kl. 21:41

    Hehehehehehehe. Gokväll på sej :) Pussen å kramen..

    SvaraRadera