Bloggintresserade

torsdag 2 augusti 2007

Sitter som på nålar



















 

Hej Hoj !!!

Tänkte skriva lite när det va reklam, men de hann jag inte så jag springer tillbaka till tv;n igen.

Kommer snart...

Jaha då va de reklam igen.

Sitter o tittar på Armageddon, har sett den hur många gånger som helst, men den är lika spännande varenda gång.

Sitter som på nålar.

Har varit ute o gått en ganska bra bit i dag, det va jätteskönt ute. Det blev ganska varmt frampå eftermiddagen.

Mamma har varit i stan i dag o shoppat lite. Hon kom hem med en jättefin jumper till mig.

Ringde till Fonus i dag oxå. Ska åka in dit o sätta in lite pengar på Cancerfonden till Lenas begravning.

Är det så att någon är intresserad att sätta in en slant så är det ;

901986-0 Fonus Jönköping Lena Rosén.

Ja nu vet jag ju inte om den som vill sätta in något ska skriva så, men jag skulle göra de, o sen en liten hälsning.

Ahhhh jag har "lock" i vänster örat, det är jobbigt för jag hör bruset i skallen. Ja de är väl tomrummet antar jag =)

Nä nu började filmen igen.

Kommer snart igen.

Jaha så va filmen slut o jag bölar som vanligt. Jag va väl lite extra känslig den här gången.

Har inte hänt så mycket i dag, det har varit lugnt. Känns väl lite än som att jag går i en dimma. Träffade en av Lenas kompis o pratade lite. Det kändes skönt. Hon hade träffat Lena dom sista dagarna.

Ja hon hade många vänner.

Jag har tänkt mycket på begravningen. Jag är rädd, jag tror inte att jag klarar av att gå. Men går jag inte så känner jag det som ett svek både mot henne o hennes barn. Det är ju inte än, så jag får se. Vill gärna prata med barnen om detta.

Tiden har gått fort i dag. Hade tänkt sätta mig o kolla runt bland bloggarna, först funkade det inte, sen kom annat upp. O sen kom lilla Tilda, o nu är jag mega trött. Får väl se om det går att publiera detta, jag skrev ett innan som försvann. Kul... Not.

Hoppas att ni alla mår bra o har haft en härlig dag/kväll.

Dröm sött

Puss I Pannan

 

 


 

4 kommentarer:

  1. 00000000000000000002 augusti 2007 kl. 11:22

    Jotack ja har sovit..som en dö säl,he,e så förkyld forfarande så ja vet inte vem ja e,har sutti här me röa ögon å läst ditt inlägg ;) Hoppas du mä har fått sova....Ny jumper! KUL! Ha de bra ida,kram /K

    SvaraRadera
  2. är känsligt det där med begravningar! Ta med dej mamma som stöd, eller nån annan! Kan va skönt att ha nån att luta sej mot och hålla handen med om det känns jobbigt! Det är inte fel att göra så. Det är ju en lisa för själen att närvara vid det sista avskedet! En del av sorgeprocessen, så försök att gå! Kramar i massor från mej

    SvaraRadera
  3. precis som nyfiken säger är det en del av processen...det kommer bli ett vackert avslut och alla tårar som fälls eller sorgsna känslor bevisar bara att man saknar och ärar personen som levat tills bara för ett litet tag sedan. ett är skönt även för anhöriga att få stöd att vänner och bekanta kommer vilket kommer at levande göra henne ännu mer/Kramis Bless

    SvaraRadera
  4. bloggen avslutad3 augusti 2007 kl. 13:56

    om det är jobbigt,. men jag vet att du kommer att känna att du får ta ett fint farväl, och som nyfiken skriver , en del av sorgeprocessen,som gör det lite lättare i själ och hjärta. så försök gå,. kram

    SvaraRadera