Bloggintresserade

onsdag 29 augusti 2007

Hemskt Liv !!!












 

 


Passar på att skriva lite i reklamen.

Sitter o kollar på Prinsessan Diana, fy vilket hemskt liv hon levde.

Aldrig att jag skulle vilja leva på det sättet. Tänk att inte kunna göra

något utan att få en kamera uppkörd i ansiktet...

Ehhh, det kanske så mina grannar känner sig hahaha.. Nää skojar ju.

 

Sitter här o små fryser. Jisses, det känns som hösten kommit i dag.

 

Oj nu börjar de igen, återkommer snart.

 

Herregud säger jag bara. Vilket liv stackarn levde.

Jag lever hellre fattig, bor i tält o få träffa min son än att vara rik

o ha det så..

Nooo Way !

 

Jag pratade med Lenas yngsta dotter på msn innan i kväll, hon skickade över bilder till mig på Lena o barnen.

Även kort på Lena när hon fått ro.

Usch så jag har gråtit. Nu känns det ännu mer som ett slut.

Jag har inte fått tag på Anna o Emma än. Det känns jobbigt att inte kunna

prata med dom. Får se om jag kan skicka iväg ett mail. Det är inte lätt, dom har fullt upp

med sitt. Men det skulle kännas lugnande om jag visste att dom mår bra.

 

Nä nu är det väl dags för tanten att lägga sig. Visst ja, jag pratade med Tilda

innan i kväll, huvudvärken va bättre. Skönt de.

 

Owwwwaaaa,,, nu fick jag en nervös känsla i magen.. Kom precis på att jag ska till Gyn på Torsdag...

Hjälp, jag vill inte, men jag måste. Nä fy den tanken måste jag somna i från nu...

 

Dröm sött allesammans.

Puss I Pannan

 







       



           

                

3 kommentarer:

  1. i din sorg har du i alla fall en underbar förmåga att dela med dig av din dag på ett härligt sätt,. sussa nu så gott och en stor kram från mig

    SvaraRadera
  2. tack det värmde verkligen... Nu kan jag sova gott =) Dröm sött kram kram o puss i pannan

    SvaraRadera
  3. Hoppas du sover jättegott i natt! Visst e det otäckt vad kändisarna blir utsatta för egentligen! Men så länge det finns folk som läser tidningar, så kommer det aldrig att sluta! Kramkram

    SvaraRadera