Bloggintresserade

fredag 24 augusti 2007

Mitt Mail Till Expressen

Vet inte vem man ska vända sig till ????


bloggtips@expressen.se


anna-maria.carnhede@expressen.se


kommentar@expressen.se



Det är busenkelt att börja blogga. Ja det är det, eller det va rättare sagt de innan ni uppdaterade Expressen. Sen har det strulat med allt. Många har problem, en har t om fått byta nick/blogg helt för att kunna fortsätta blogga.

Vi är flera som har mailat för att få svar. Det är frustrerande när man har frågor men ingen svarar.

VEM ska man vända sig till ?

Nu har jag valt 3 mail adresser, för jag hoppas få svar från någon.

Många har skrivit i sin blogg att det är problem, även jag. Inne på min blogg så står det lite mer om vad det är som strular, sen är det några som har skrivit kommentarer oxå.

Vi skulle uppskatta om ni ville gå in o läsa där. ( länk nedan )

 

Hälsningar illena  -  Anneli

 

 


 

 

Med detta säger jag god natt. Kunde bara ta mig in till kvast, o skriva i en gästbok.... Så nu lägger jag ner för natten...

 

Dröm sött Puss I Pannan

5 kommentarer:

  1. hur f**n ska du överleva natten? (Blir att häcka på MSN istället, eller andra giftvårtsforum).

    SvaraRadera
  2. Inga svårigheter alls att överleva natten. Finns annat att göra utan att behöva häcka på olika forum. Knyppling är ingen dum ide... Dröm sött när det blir dags =)

    SvaraRadera
  3. Hej illena! Jag kan inte heller komma in på ditt namn(illena)

    Men nu har jag också skrivit brev till Anna-Maria Carnhede.

    Må gott o ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000024 augusti 2007 kl. 11:58

    se vad som händer,tack för att du har tagit tag i problemet och agerat,vännen.Vi behöver såna som du,som bryr sej,anstränger sej och ställer upp. Knyppla,sa du?Det får en att glömma ALLT annat.kräver konsentration.Får man se vad du har åstadkommit?
    Trassla inte in dej i trådarna,kram på dej...å så pussen ;)

    SvaraRadera
  5. 000000000000000000024 augusti 2007 kl. 12:24

    läser din "Spegel,spegel"-dikt på profilen.Härlig! Att tycka om sej själv är stort och löser många problems..Kram..igen :)

    SvaraRadera