Bloggintresserade

torsdag 23 augusti 2007

Historier

Det var en gång en raggare och en präst som satt på
Samma buss. Raggaren läste en porr - tidning och
prästen läste bibeln.


Då fråga raggaren om dom skulle Byta bok.


- Ok, sa prästen. Efter en liten stund så frågade prästen:


- vad är en snopp? Då sa raggaren:


- Jo det är en slags slips, för det var ju en präst han
Pratade med. Sen frågade prästen:


 - vad är mens?


Då sa Raggaren:


- jo det är när man blir röd I ansiktet.


- Ok, sa prästen men vad är gruppsex då?


- Jo, det är när man skrattar tillsammans.


Nästa dag när prästen Gick på bussen sa han:


- vilken fin snopp du har!


Då Blev chaffören röd I ansiktet.


- Har du mens? frågade prästen


Då började alla där bak I bussen skratta, och då sa prästen: - har ni gruppsex där bak eller?


 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


En man kommer in på ett café med en mus I famnen.
Han beställer en öl till sig själv och 10 pannbiffar till musen.
Värden undrar vad detta är för en märklig mus som kan äta 10 pannbiffar??
- Jo, det var så att jag räddade en liten fé och fick tre önskningar...
Jag önskade mig god hälsa och mycket pengar.
Men den sista önskningen - en omättlig mus - missförstod den jävla lilla fén totalt!!!


 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


En dag I Edens lustgård, ropade Eva högt till Gud:


Min Skapare, jag har ett problem.


''Vad är ditt problem, Eva?


Jag vet Att du skapade mig och försåg mig med denna vackra trädgård med Alla dessa underbara djur och den dråpligt roliga ormen, men jag är
Helt enkelt inte lycklig.


''Hur kan det komma sig, Eva? hördes det uppifrån.


Min skapare, jag är ensam och dödligt trött på
äpplen.


''Jaså är det där ditt problem ligger - då har jag en
lösning. Jag ska skapa en man till dig.


''Vad är en man?''


Denne Man kommer att vara en varelse full med skavanker och
dåliga egenskaper. Han kommer att ljuga, bedra och skryta; med
Andra ord,han kommer att ge dig bekymmer. Men han kommer också att
Vara större, snabbare och tycka om att jaga och döda saker Han
Kommer att se dum ut när han är upphetsad, men eftersom du har
Klagat kommer jag att utrusta honom på ett sätt som gör det möjligt
för honom att tillfredställa dina fysiska behov. Men han kommer
Dessutom att vara utan förstånd och gotta sig I barnsliga nöjen,
såsom armbrytning och bollspel. Eftersom han inte kommer att vara
alltför skärpt, måste du hjälpa honom att tänka efter och ständigt
Vara honom behjälplig med lämpliga råd.


''Låter för bra för att vara Sant sa Eva, med ena ögonbrynet höjt av förvåning.


"Vad är Haken?''


Tja.. svarade Gud, Du kan få honom på ett Villkor.


''Vilket då?''


Som jag nämnde tidigare; denne man kommer Att vara stolt, arrogant och beundra sig själv mer än allt annat...
så du måste låta honom tro att jag skapade honom först. Du får
Aldrig glömma bort det. Detta blir vår alldeles egna lilla
Hemlighet...


Du vet - oss Kvinnor emellan. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


MJUKVARA - sexundervisning till sonen från för gammal pappa
RAM-MINNE - smärtan i pungen när du första gången försökte cykla på herrcykel
ROM-MINNE - kräkningarna efter första skolfesten
HÅRDDISK - det som finns kvar sen i fjol i jaktstugan när älgjakten börjar
HELP-DESKEN - Systembolaget (det gammaldags, inte det med självbetjäning...)
HEMSIDA - husbondens reserverade plats vid köksbordet
CD-BRÄNNARE - (Sede-brännare) örfilen man fick av farsan i uppfostrande syfte
CD-fodral (sedefodral eller sädefodral) - kondom
LAP-TOP - Kort tröja eller behå för samekvinnor
NUMMERPRESENTATÖR - porrvideo
SKÄRMSLÄCKARE - fjärrkontrollen till TV:n alt. nattgrogg
VIRTUAL REALITY - hallucinationer av hembränt
JAVA-PROGRAMMERING - överenskommelse om fika-tiderna på jobbet

1 kommentar: