Bloggintresserade

fredag 3 augusti 2007

Några bra förslag ?













 

Hej Svejs.

Ja då gick de att logga in o skriva lite nu. Kom in till mina privata meddelanden o kunde ta en länk som jag fick av Kvast, men sen gick det inte mer.

Tack Kvast den va fin, har tänt ljus där.

 


 

Jo visst ja, jag kunde nog göra en kommentar i tidningen när det gällde vanskötsel av hundar, men sen vart de tvärstopp.

I går kväll somnade jag strax efter kl; 21 o det va så skönt. Vaknade vid ca 23 tiden o frös o hade ont, hämtade mitt täcke o tog en tablett, sen somnade jag om igen. Hääääärligt.

Sonen ringde i dag o behövde hjälp, deras bil va sönder så dom ville att jag skulle köra dom så dom kunde köpa delar. Så nu är det fixat.

Dom bjöd mig på MAX,, käkade en jättegod hamburgare, pommes o dressing. Jag sa till honom att han skulle köpa en extra pommes o det gjorde han. När han såg vad jag skulle ha den till så trodde jag han skulle smälla av hahahaha..

Det va ju jättemånga fåglar där o dom va ju hungriga, änder, små pippisar, kan jag ju inte sitta o äta när dom inte får nåt. Så dom är nog mätta o goa nu oxå..

Följde med dom hem sen en liten stund. Deras ena katt är som en mara, ja allt ska ske på hennes villkor, men hon är söt lilla Pip. Den andre lurven som jag har glömt namnet på nu är busig, kelig. Han jagade en mjukis frisbee ( hur nu de stavas)

S har jag för mig hans namn börjar på. Att jag INTE kan komma ihåg, blir så trött på mig själv.

På hemvägen stannade jag till i Hovslätt o handlade lite. Körde förbi Moster för mamma ska låna en väska av henne. Stod där o pratade en bra stund när det började hojta i brallan på mig. Jag tjoade till lika högt som jag hoppade, så det blev en kedjereaktion, jag blev rädd, Moster blev rädd o Kusin ja, hon likaså.

Det va Marcus som ringde o sa att bilen funkade igen. Skönt skönt.

Nu har vi ett mega stooooort bekymmer..

Vi vill hitta på något på söndag, men vi vet inte vad vi ska göra ?

Jag vill INTE, åka o bada, eller gå på liseberg.

Har ni några bra förslag så hojta gärna till ,,, ja de får helst inte kosta alltför mycket pengar ( sa den fattige som skrek när han sket )

Oh klockan är strax 21... Snart kan jag lägga mig. Är så otroligt trött.

Hoppsan, jag fick telefon, måste sluta.

Ha de så gott allesammans.

Puss I Pannan

 

Dröm Sött 

 

 

3 kommentarer:

  1. Fluffe heter ju den andra katten =)

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000003 augusti 2007 kl. 23:55

    STORT hjärta,vännen,räcker till för både "folk å fä"! Hojta i brallan?HAHAHA!Ja hoppa åxå till,tänkte,VAD kommer nu!Hehe.Kuling där..Bra att länken funka :) Sov sött vännen,kram

    SvaraRadera
  3. på picnic och bara njut! Nån djurpark? Borås, om det inte är för långt! Mycket fint att fotografera där. Sov så gott! Pusspuss

    SvaraRadera