Bloggintresserade

måndag 13 augusti 2007

Orolig !!!










 

Skönt att det inte är så kvavt i dag, det va riktigt skönt att gå ut även att värmen slog emot en. Men nu gick de ju andas i alla fall.

Jag är lite orolig. Har inte sagt nåt för de är tillräckligt med gnäll här inne. Men jag måste få ur mig de.

Har känt nu ett tag att körteln i vänster armhåla är ganska stor o ömmar, äggstocken på högersidan känner jag av. Vilket gör att jag inte har vågat gå till gyn för att kolla underredet o ta ut min spiral, ja jag bryr mig inte att jag skriver de. Jag fick den för att jag varje månad blödde rikligt o mådde skit. Den skulle ut i februari o jag har inte ringt än.

Nu i morse när jag vaknade så kände jag mig konstig i halsen, lite ömt, men jag tänkte att jahaa nu har jag snarkat igen.

Gick o tittade i spegel o min galapinne ser ju för fan ut som en hängpung.... Den är helt förändrad....

Jag vågar inte beställa en tid, men jag måste.

Usch jag är så orolig, o i morgon är Lenas begravning.

Ska väl försöka ringa så jag kan få en tid eller två till läkarna.

 

Hoppas att ni mår bra.. Har fortfarande inte kunnat komma in till er.

Ha en bra dag

 

Puss I Pannan

 

Snacka om att jag hade tur o kopierade allt innan jag publicerade de, för de gick inte. Vad fan är det för fel på expressen, kan dom inte fixa till allt som strular snart

 

 


1 kommentar:

  1. läkarn snarast! Man måste ta hand om sej själv! Kramar

    SvaraRadera