Bloggintresserade

torsdag 9 augusti 2007

Tack

vad ni är gulliga som informerar mig om bloggarna... Man blir liksom lite tokig  =)   (tyst anita)


Det är tråkigt när det inte funkar, jag har ju sett att jag har varit inloggad , även att jag INTE har varit de.. Ja knasigt


Har spelat en omgång betapet med Anita,, som vanligt förlorade jag. Det va en tråkig omgång, med dåliga bokstäver.


Va precis ute o pinkade Teddy, jisses va kvavt de är... Det är så mycket små flugor o mygger utanför så det går undan när dörren öppnas o stängs  =)


F-n jag duschade innan, skulle behöva de igen. Jahaa in i showern. Kanske ska bädda där inne, ohhh så skönt.


Dröm sött ,,,, händerna under täcket..


Puss I Pannan...


 


Jo visst ja,, jisses vilken mardröm jag hade natten som va... Jag drömde att någon hade snott min nya fina kamera, så jag sprang runt o letade, stötte på en massa galningar,, (hmm kanske va i fjollträsk hos anita hahaha) som började jaga mig...


Jaja,, jag får väl vara glad att någon jagar mig..


Kameran vet jag inte om jag fick tag i... Som tur va så va de bara en dröm  =)

1 kommentar:

  1. där vill jag inte bo. God Morgon förresten, du har nog inte vaknat än så sent som du är uppe. Hoppas du sov utan knasiga drömmar Kram!

    SvaraRadera