Bloggintresserade

torsdag 16 augusti 2007

Äckligt Kaffe !!!









                                     


Go Kväll på er

 

Jag såg nu att jag hade skrivit lite galet i förra inlägget.

Det verkade som att jag inte skulle höra av mig nåt mer, men jag menade på kvällen / natten.

Tack för alla gulliga kommentarer. Huvet känns lite bättre, men jag har legat o fajtats med migrän i dag oxå..

Så nu är jag rätt öm i skallen.

Skål... Sitter här o tar lite kaffe. Ehh det smakar konstigt. Men de va gott ändå =)

 

Vilken dröm jag hade i morse, eller ja då jag sov.. Jag drömde om en kille som heter Jon Christos, han är operasångare... Jag mailar lite med honom, inte ofta men det händer.

Detta va andra gången jag drömde om honom. Han ser bra ut o i drömmen så åkte jag till honom. Det va utomlands, han skulle uppträda o ville ha mig där.

När han hade uppträtt så ville han att vi skulle ut o äta, men det blev mat på hans hotel rum o resten kan ni gissa er till  =)

Herregud vilken karl..... Synd att de bara va en dröm. Jag vet att man inte ska berätta om sånt som man vill ska hända, men inte en chans att detta skulle slå in, därför delar jag med mig lite,,,, inte mycket hehehe..

Förra gången när jag drömde om honom så skrev jag o berättade för honom, oj vad han skrattade.

 

Visst är det svårt att se när någon kommer o kör bil vem som sitter i.. Man ser att någon kanske vinkar eller "rör" på sig, men jag kan för mitt liv inte se in i bilar. En granne åkte förbi innan i dag, jag såg ju att någon vinkade, men inte vem de va, inte förrns han svängde in till sitt. Pinsamt.. Jag ska gå o titta ner i marken så slipper jag missa nån..

Men jag är väldigt disträ när jag är ute nånstans. Jag kan gå o titta någon rakt i ögonen o bara gå rakt förbi, det är inte roligt när sånt händer. Jag vet inte vad jag tänker på för så jädrans mycket har jag inte i huvet.

 

Tviii vale vilket skunk kaffe, jag måste haft i hälften vatten bara.

Ja inget fungerar, det har varit mycket.

 

Inget roligt att berätta, Jo mamma - Linus - Tilda kom hem från Halmstad i dag, det va skönt. Mammas sista semesterdag i dag. Hon börjar jobba i morgon natt. Men hon har haft en bra semester.

 

Nä jag ska nog fixa lite nytt kaffe, eller jag kan testa o hälla i lite mer mjölk först.

Får se om jag kommer runt till er i dag,, det blir en suprise, det kändes som lille julen i går  =)

 

Ha en mysig kväll

 

Puss I Pannan

                                    

6 kommentarer:

  1. skriver hehe..Jo visst får du skratta hur mycket du vill ...Det gör jag efter några dagar..annars skulle inte jag ha överlevt i denna brötfamilj Stora kramen/Blessan..Visst e de roligt att drömma jag drömmer mycket hahaha.

    SvaraRadera
  2. jag är i en annan värd i dag =)

    SvaraRadera
  3. I morron är du nog fit for fight igen! Kramar

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000016 augusti 2007 kl. 23:57

    att huvet ditt börjar släppa,hehe,det låter ju inte klokt men du förstår va ja menar ;) Kul med lillejul mitt i augusti!Tack för att du gilla min blomma;) Canna ska den visst heta! Nattikramen till dej.

    SvaraRadera
  5. denna dröm slår in , man vet aldrig,. sov nu så gott lilla elena, och fortsätt ha härliga drömmar,. har läst 2 av de böcker du läser,. riktigt otäckt läsa hur han led,. kram

    SvaraRadera
  6. i pannan på dig med, men inte så du får ont igen :) Sov så gott, kram

    SvaraRadera