Bloggintresserade

måndag 13 augusti 2007

God Natt

Har försökt hålla i gång lite i dag, men det går inte så jättebra. Tänkte lägga mig nu för jag ska försöka gå på Lenas begravning i morgon.


Blommorna ska jag plocka från mammas rabatt.


Pratade lite med Sara i kväll, Lenas yngsta dotter.Det är alltid trevligt att prata med dom. Som sagt så är det inte lätt att få tag i dom. Men dom har mycket omkring sig nu. Jag kan i alla fall inte låta bli att tänka på dom.


 


Nu kom jag inte ens in på min egna profil, så det kanske inte går att publicera detta, vi får se. Har inte fått något svar från expressen heller. Vill helst inte byta blogg när ni är här ju...


 


Sussa gott


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. min blooger vän och kunna samla kraft till begravningen. Önskar dig allt gott..Ber om beskydd och att änglar skall vara med vid sammankomsten så att ni känner att Lena är hemma och har det gott utan smärta någonannanstans/Kramar till dig Blessing

    SvaraRadera
  2. Det är viktigt att du går tror jag! Ska ha dej i mina tankar i morron! Kram och nattinatti

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000014 augusti 2007 kl. 12:47

    Ber för dej, för allt som du går igenom just nu,läste din förra blogg,hann inte skriva då men ja tänker på dej,ska du veta.Tusen kramar,det är du värd...

    SvaraRadera