Bloggintresserade

måndag 27 augusti 2007

Pratat med Anna-Maria Carnhede

 










 

 


Hej Hopp

Jag har precis pratat med Anna-Maria Carnhede i telefonen.

Jag ringde upp bara för att jag fick ännu ett mail där det stod att dom hade

plockat bort ett av mina inlägg.. Hur som helst så ska jag maila till en i Göteborg om strulet på bloggarna.

Sen kom vi in på det här med att när man ska publicera inlägget så rätt va de är så försvinner det ut i cybern. Det beror på att sidorna uppdateras med jämna mellanrum. O jag har för mig att hon sa att det kommer att vara så eftersom det är en nyhets sajt. Jag kan ha hört fel.

 

Nä nu ska jag skriva mailet , sen skulle vi höras av i morgon igen om detta.

Tittar in lite senare..

Ha de gott allesammans, här ösregnar de,,, kanske skulle passa på att gå ut o dansa lite in the rain ......

 

Puss I Pannan

 

ps,, för att vara på den säkra sidan när vi skriver ett inlägg, så kan vi först skriva det i Anteckningar eller Word o sen kopiera in det... 

 








  


 

 

 

2 kommentarer:

  1. kom jag in till dig,. inte lätt,. sidan blir helt vit när jag ska hälsa på dig,. men skam den som ger sig,. vilket strul,. lycka till med mailet,. Stor kram till dig med

    SvaraRadera
  2. strul, strul, strul! Bra att du fick tag i henne, så man kanske kan få svar nånannanstans ifrån! Vi får se vad du får fram! Tackar för att du tar tag i det! nattakramar

    SvaraRadera