Bloggintresserade

onsdag 22 augusti 2007

Lallat in i de vanliga









 


 

Jaha då har man lallat in i de vanliga på natten igen. Är skit trött, sova ca en timme, sen vara vaken. Härligt !!!

Ja jag har suttit o kollat på min kusin o hans frus hemsida. Dom har lagt ut sina Bröllops bilder nu.

Ohh dom va sååå fina.

Min andre kusin tog bilderna. Söta killar de hehe.

Jaha vad ska jag göra nu ? Undra om  Doc Cassidy är sen ? Han är läcker den.. Oj oj o sjunga kan han.

Kanske ska lägga in en liten bild på honom.

Hmm va o snodde några bilder.

 

O nu börjar det på tv;n så nu säger jag God Natt

Puss I Pannan

 

O så här såg det ut när jag skulle ladda ner bilden, fan säger jag bara. Tur att jag kopierade allt innan

 


 

2 kommentarer:

  1. att det ska bli så varenda gång! Go karl, föresten! Kramiz

    SvaraRadera
  2. liten goding de där/Bless

    SvaraRadera