Bloggintresserade

torsdag 30 augusti 2007

Jag kände hur mina ögon började rulla o kinderna hetta










 
 

Snacka om att överlevnadsinstinkten är stor när man ligger där med benen åt varsitt håll helt utlämnad

till en människa som man inte har sett förr  ( mycket överdrivet*not*

Äntligen är det över. Det va en tjej i min ålder, hon hade lika sjuk humor som jag, så det hjälpte.

Vi pratade o skrattade, sen tänkte jag tacka o gå, men det ville inte läkaren  haha..

(detta är INGET för den som är känslig *S* )

När jag la mig i stolen så började de snurra i huvet på mig o jag började skratta. Hon tittade lite

konstigt på mig, men sen skrattade hon oxå.

Hon sa att hon skulle förklara precis vad hon gjorde, så jag inte skulle bli överraskad  =)

La lala lalalalaaaaa lalala  visslar lite  nynnar  lalalala laaaalaa

Jaha säger hon att de här ser ju fint ut. Jaja tänkte ja, hon har ju inte "öppnat" dörren än ...hahahaha

Sen säger hon - Din snipa är skär o fin.

Jag kände hur mina ögon började rulla o kinderna hetta. Herregud, jag är ju inte den som är den. Men

jag rodnade. Hon blev full i skratt o sa att ja men det har du väl sett..

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Ok säger hon o plockar fram en spegel, titta här för du se.

NÄÄÄÄÄÄ

Jag tittade inte ens när jag födde barn sa jag. Vi skrattade.

Ok, jag tog spegeln O TITTADE herregud, jag är 41 år o det är första gången jag ser min snipa.

Så nu är vi ,,, jag o snipan bekanta, kanske får hitta på ett namn till henne hahahahaha..

Snacka om ONÖDIGT VETANDE !!!!!!

Oj oj, det gjorde ont att ta ut spiralen, men nu jädrans är den ute. Skönt de.

Nu har jag bara lite molvärk i magen, men va gör väl de... Inget...

 

Stannade till på vägen hem o handlade lite mjölk o annat gott.

Mamma hade Teddy så hon har varit ute med honom, så jag behöver inte gå ut riktigt än.

Sanna kommer o städar snart, då blir det fint. Hmm tänk den dan hon inte vill städa mer ?

Det blir inte roligt.

 

Näää jag tror att jag ska vila lite. Är så trött så jag fryser.

Skulle igentligen egentligen (hur stavas de ? ) ringa Telia ,, har fått en till mobil räkning. Vill inte ha de.

 

Nä ska blunda med ena ögat en stund...

Ha de gott

 

Puss I Pannan 







   


   



   
 

4 kommentarer:

  1. ett förlösande skratt. Du är så rolig. Det kändes precis som om det var jag som låg där i stolen. Ha det fint. Kram!

    SvaraRadera
  2. ... nu blev det skratt till kaffet hejåhå vad kul jag fick en stund skratta så tårarna rann. Bara av att skriva här så skrattar jag. lotta-pottas 12år kallar sin för dången så vi kvinnor får väl slå till med Dingan Ha en bra kväll. Kram till dig från Lifetime

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000030 augusti 2007 kl. 21:28

    inte kan man väl spegla sej överallt? Vojne..Kram på dej när du vilat ögat ;) (Vicket öga då förresten? De vänstra eller?) ;)))

    SvaraRadera
  4. ska väl också till den berömda stolen och ta prover snart, men jag har ingen lust! Måste väl, för då är det ju gjort sen! Nattiskramar

    SvaraRadera