Bloggintresserade

lördag 25 augusti 2007

Mullinup









 


Ni har väl inte blåst bort ?

Jisses va det blåser ute, tänk om man kunde få in lite av

den svala luften. Spelar ingen roll om jag har alla fönster öppna har

bara fönster åt ett håll.

Har varit ute med lilleman nu. Tog med mig kameran. Det va

några killar nere vid planen, så Z ville att jag skulle ta lite bilder o filmer.

Sagt o gjort, nu ska jag bara kolla så dom blev bra.

Har legat i sängen o slappat, kollat på tv, duschat o nu ska jag ta en värkpylla

o fixa nåt att äta.

Jag skulle skrivit lite innan jag somnade i går, men jag la mig bara för att sträcka ut

ryggen, så pang sov jag...

Ja jag har sovit gott utan några drömmar som jag kommer ihåg.

Så det har varit lugnt o skönt.

Hmm känner för att klippa av håret lite.

Mmmm kanske ska göra de ?

 

Ha en härlig kväll.

 

Puss I Pannan

 

3 kommentarer:

  1. vilt ute ...varmt med..Klipper du håret själv..nu ska jag gå o ansa luggen..Golördag/B

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000025 augusti 2007 kl. 23:27

    Nu ska ja krypa ner i "loppebingen",hehe...sov gott,vännen.

    SvaraRadera
  3. somna så där! Jag gjorde ju det i morse! Skämmit, men behövligt! Go natt på dej och sov lika goot i natt! Kramizar

    SvaraRadera