Bloggintresserade

fredag 24 augusti 2007

Vad tycker du om hos dig själv ?













   


   

Nu kunde jag logga in o skriva.

Solen skiner o det är varmt/kvavt. Har precis varit o handlat, så nu blir det en härlig dusch strax.

Ja de va inte lätt att trassla sig ur knypplingen innan, men det gick till slut =)

Får nog gå en kurs innan det blir nåt hehe.

 

Har haft en knasig dröm inatt igen. Den här gången skulle jag till Spanien med min ena moster o hennes man ? Jag fick reda på i sista minuten när bussen skulle gå, så som vanligt hade jag inte packat. Mitt pass hade jag slarvat bort, men dom sa att det gick att fixa ett tillfälligt på bussen..

Slängde ihop lite saker som jag skulle ha med mig. Hann inte gå ut med Teddy så han fick stanna hemma utan att någon skulle ta hand om honom. Sagt o gjort jag lämnade honom, o när jag väl va i Spanien så skulle vi bada, så hade jag glömt baddräkten.

 

Japp de va ytterligare en natt med en mardröm. Jag skulle aldrig lämna Teddy ensam, det gör jag inte ens när jag åker o handlar.

 

Har inte fått något svar från Expressen. Men det är bra att ni har skrivit oxå. Inte för att jag tror att det gör någon skillnad att vi skriver. Ja vi får se.

 

Ja du kvast - det jag skrev i profilen med att tycka om sig själv. Jag hittade det på en sida o la ut de.

Inte förrns du skrev nu så har jag funderat på vad jag tycker om hos mig själv ?

Man kanske skulle ta sig en funderare ?!.

Nää herregud det skulle ju inte bli nåt.

 

Opa, det ringer på dörren. Hold on.

Det va tjejerna som ville gå ut med Lilleman, så nu är han ute o busar lite. 

 

Nu ska jag ta o bland mig lite bubbelvatten, köpte en patron innan..

Ha en härlig kväll.

Trevlig Helg & Skål

 

Puss I Pannan 

 

2 kommentarer:

  1. Skönt att du kunde komma in idag och skriva ordentligt! Jag har också varit och handlat, släpade hem en förpackning med bubbelvatten också! Får nog fundera på om jag inte skulle köpa en dricka maskin ändå! Frågan är om det blir de samma? Krammar

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000024 augusti 2007 kl. 21:57

    Nog kan du komma på en lång radda,vännen.Var ärlig mot dej själv så ska du se att det finns MYCKE hos dej som du gillar...Fniss,du behöver ju inte berätta det för oss andra om du inte vill ;) Ha en go kväll medan du funderar ;))) Kramis

    SvaraRadera