Bloggintresserade

måndag 20 augusti 2007

Till Expressen !!! Skriv Vad Du Tycker !!!

 

 

Ända sedan jag blev medlem på expressen så har det krånglat.

Det gick bra i början, men sen när ni uppdaterade hela Expressen så har det inte

gjort annat än strulat.

 

Jag har även kollat in Aftonbladet o där har dom inte haft något strulande alls. ( jag kan ha missat för jag har inte kollat där varje dag)

 

Varför inte gå tillbaka till det som fungerade, för inget har tyvärr blivit bättre som NI har gått ut o sagt att det ska bli.

 

Jag har mailat till ER  X antal gånger, i början fick jag svar, men det va längesen.

OM NI inte har tänkt att svara på frågor ska ni inte gå ut med mail adressen, att man kan maila OM det är något som

vi vill ha svar på...

 

Det är ofta svårt att logga in på medlems profilen - meddelandena eller i gästboken. Skulle det fungera, så kommer ofta - Sidan kan inte visas - Eller så är den helvit.

 

Att komma in till andra medlemmar via profil eller blogg har fungerat mindre bra. Jag kan bara svara för mig själv, det suger. Man kan aldrig räkna med

att komma in till andra bloggare. Kommer man väl in så kan man inte alltid skriva kommentarer.

 

När man har suttit o skrivit ett blogg inlägg så ska man publicera det. Jag vet inte hur många gånger det inte fungerar för vips

har man blivit utloggad. Det är inte roligt alls.

Nu har i alla fall jag lärt mig att kopiera det jag har skrivit innan jag publicerar något, så det inte försvinner. Men så ska det inte vara.

 


 

Välkommen! Expressen.se har närmare 2 miljoner besökare i veckan och är därför ett effektivt skyltfönster mot webbvärlden.

Succé! Vill du reagera, fundera eller bara skriva av dig? Du är inte ensam. Tusentals likasinnade bloggar just nu på Expressen.se - och antalet bloggare ökar i succéfart.

Busenkelt ! Så det är bara att sätta igång. Att börja blogga är enkelt och givetvis helt gratis!

Texten är Expressens - Länkad

Så jädrans enkelt är det inte, när det inte fungerar.

 

* Ladda upp Bilder kan vara ett heltids jobb

* Uppdateringar bloggar i Jönköping (andra städer kan jag inte svara för) fungerar inte som det ska. Det är ju

även via uppdateringarna som man hälsar på en annan blogg, att man ser att det finns något nytt.

 

* Läsarnas expressen försvinner titt som tätt ?  Veckans Bloggare , vart har dom tagit vägen ?

 

* Det finns ingenstans som man kan läsa om dom olika felen som är. Det skulle ni ha. Det är även dålig respons från er när man har mailat för man

vill veta vad som händer/inte händer.

 

* Bloggarna är ju registrerade, varför inte gå ut med ett " mass " mail till alla bloggare om lite uppgifter ?

 

* Ni skulle kunna skapa en kommentar knapp som visar vart dom senaste kommentarerna har kommit in, det är

jättesvårt att hålla reda på vart det sista låg. Sen har man kanske fler än en blogg, vilket inte gör saken lättare.

Det finns ju till våra meddelanden o i gästboken, det skulle inte vara så svårt att få en till våra kommentarer oxå.

 

Finns säkert dom som reagerar på det jag skriver nu, men nu är det så att Expressen själv har valt att ha Bloggar osv.

Då tycker jag inte att det ska vara halvdant.

Det ska kunna flyta på perfekt.

Även Expressen.se ska man kunna läsa utan problem.

 

* Ett tips till är att rensa upp bland Bloggarna. Det finns bloggar som är skapade 2006 som man inte ens har börjat skriva i.

När man slumpar runt så till 90% kommer jag till en tom sida som skapades 06.

 

Lägger ut lite printar som visar hur det ser ut när jag försöker att ta mig runt till er eller till min egna blogg.

 

Kommer ni på något annat så skriv gärna en kråka, för jag kommer så småningom skicka detta till Expressen.

 

Ja dom kommer att få min länk så dom kan gå in här o titta.

 

Så skriv gärna vad NI oxå tycker....

 

Håller NI med ?

Eller vad tycker NI ?

Det finns säkert något jag har missat ...

 

Även nu har jag försökt i en timme att lägga ut detta, får se om jag lyckas ....

 

Hänvisar även till den här länken;

 


 


Har du tips på en bra blogg, nätdiskussion, eller har du åsikter om sidan? Mejla mig!

 

 

Kul att läsa Expressen



 


Älskar min fina blogg



 



 


Till Bloggens första sida... Går inte att komma in



 


Gjorde en diagnos - Värden kanske inte körs = Expressen


12 kommentarer:

  1. Instämmer med de föregående talarna!

    SvaraRadera
  2. ...och har åtskilliga gånger skrivit i min blogg om de svårigheter vi har. Det som retar mej är att det ALDRIG finns någon att fråga (de svarar INTE på mail) och att ALDRIG få ett info VARFÖR det inte fungerar....Gav ett förslag till andra bloggare här att sätta ut problemen i bloggen SÅ FORT DET STRULAR! Men tydligen gör det inte det för alla, eller också orkar inte många bry sig. Synd för det har varit ett problem sedan jag började. En blogg ska inte ta flera timmar att få till. Men som du säger, AB har inte dessa problem!
    Bra rutet Illena! kram!

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000020 augusti 2007 kl. 21:50

    Det är svagt av er att lova runt och hålla tunt.Risken är att fler och fler vänder sej till en annan tidning.det finns många bloggar på nätet som är exemplariska och är rädda om sina kunder.Skärpning Expressen.så ni inte tappar en trogen läse-och blogg-krets pga er nonchalans!Mvh Kvast..

    SvaraRadera
  4. vill ni att detta skall vara ett forum för bloggare så anser jag att detta kunde skötas mer proffsigt.../blessing

    SvaraRadera
  5. åxå med, så struligt det har varit länge med, det handlar om många månader. Störande. Klart jag skriver under // Wimm

    SvaraRadera
  6. .. Har nog aldrig upplevt så mycket trassel med expressen blogg som det är sedan omläggningen. Får gå runt till flera bloggar innan det blir klart för min egen blogg har skickat mail till webb redaktören eller redaktör för webb-sidorna Anna- Maria Carnhede men den fega människan vågar ju inte svara varken på det ena eller andra. Jag har bett henne svara mig i bloggen men det gör hon inte. Det är väl dags för ett gemensamt nappa tag med denna kvinna. Ha en god kväll LIFETIME

    SvaraRadera
  7. helt,. precis samma här,.skärpning

    SvaraRadera
  8. 000000000000000000022 augusti 2007 kl. 13:22

    trassel,trassel.Tröttnar snart.Skärpning Ex annars blir bloggarna tillslut ett EX!!!! Ex-män,Ex-fruar,Ex-blogg.........

    SvaraRadera
  9. ... än en helvetes massa strul sedan de förbättrade eller var det försämrade nättidningen och därmed alla som bloggar. Jag instämmer till 200% på allt du säger. Har själv försökt komma i kontakt med denna kvinna om hon nu existerar eller om det är en spökfigur eftersom hon inte vågar svara. Det kanske är dags att byta ut de som håller i bloggarnas sidor eller kanske hela teamet som sköter deras webbsidor överhuvudtaget. Om man aldrig har haft högt blodtryck så får man det på detta.
    Det är så frustrerande att det aldrig kan vara någon som svarar. Så räkna med min röst Lifetime. Ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  10. Det är verkligen på tiden att de fixar allt strul. Bra initiativ Illena. Kramis!

    SvaraRadera
  11. Morning!
    Håller fullständigt med allt!
    Igår!!! Sucksuck!
    Kramar

    SvaraRadera