Bloggintresserade

måndag 27 augusti 2007

Sweet Dreams








 


 



Inget bra är det på tv;n, nån skitfilm på 3;an.

Nä tror att jag kryper ner i sängen i stället.

Tänkte testa den här mailmallen, får se om det funkar som den ska.

 

Jag fick tag i Lenas yngsta dotter i kväll, vi pratade en stund. Jag hade svårt att höra vad hon sa. Vi pratade i mobilen, men jag ska ringa till hennes hemnummer nästa gång.

 

Hon verkade må så bra hon kan i alla fall, skönt de.

Nu sitter jag o skriver i blindo, jag ser inte alls vart texten är. Detta va en konstig mall. Ja de blir kanske inget av de.

 

Sussa gott

 

Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. Kul grej! Då slipper man ju rulla själv, hihi! Det går alldeles lagom fort också! Nattiskramar

    SvaraRadera
  2. Oh vad bra då vet jag de,, då ska jag lägga ut om ni vill ha oxå, men det gör jag i morgon.. Nattiskramar O tack

    SvaraRadera
  3. Krama nu kudden så den känner sig trygg!

    SvaraRadera