Bloggintresserade

söndag 19 augusti 2007

Vilken Dag !!!










  Hej o Hå

Trött som en Gnu, men det har varit så trevligt.

Det va mycket folk, vet inte vilka barn som tillhörde vem =)   Jo dom flesta, men inte alla. Man hann liksom inte fråga heller.

Sitter o kör över bilderna till datorn nu, hoppas att dom blev bra.

Jag tog ganska många bilder på Morfar med barn för att vara på den säkra sidan så nåt blev fint.

Dom hade även fått låna två små hästar så barnen fick rida. Så min mosters äldsta dotter o hennes kompis sprang runt med barnen, dom va så duktiga.

Hmmm min mosters dotter, det blir ju för 17 min kusin.  Min ena moster är ett år yngre än mig, så det blir lite konstigt.

Jag slet verkligen innan jag kom iväg, in i det sista va jag inte säker på om jag skulle kunna åka.

Men det gick ju bra.

Nu ska jag lägga mig, orkar inte gå runt o hälsa på hos er just nu. Kanske gör de om en liten stund.

 

Oj vänta,, bilderna är överförda nu ska kolla  är ju sååå nyfiken...

 

Japp, nästan alla bilder är jag nöjd med... Kul.

Sussa gott

Hoppas att ni har haft en bra dag..

 

Puss I Pannan




7 kommentarer:

  1. att du kom med på kalaset! Kan behövas lite socialt umgänge, när allt har varit så jobbigt! Nattakramar

    SvaraRadera
  2. läste om din bäring och ontet..stackers di...Du jag kom på en ide...du vet det finns förlängare till allt möjligt...kunde man inte komma på nån smart lösning med en förlängning till rakhyveln...typ ett lång skohorn o kapa det i rätt längd de e ju ganska stadigt och tejpa fast längst ner... det finns inget sådant du kan få genom arbetsterapeuten...bara en ide...Jätte kul att höra att du orkade iväg...Kramen Bless

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000019 augusti 2007 kl. 11:32

    Hoppas natten varit god.Önskar dej en skön sönda och att du ska få må så gott som det bara är möjligt ;) Kramelikram å pussen på dej,vännen.

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000019 augusti 2007 kl. 11:33

    hur trött är en Gnu,hehe..

    SvaraRadera
  5. ..och önskar en skön söndag med "värme", för här har det varit kallt inatt. Endast långhårshunden njuter...kram om!

    SvaraRadera
  6. säger jag denna söndag kväll,. hoppas din dag varit härlig,. här har det varit varmt och gött,. natti nattkram

    SvaraRadera
  7. dina styrkekramar, det hjälpte. Hoppas att allt är bra med dig. Kram!

    SvaraRadera