Bloggintresserade

onsdag 22 augusti 2007

KOM IGEN SKRIV UNDER !!!!

Till Expressen !!! Skriv Vad Du Tycker !!!


KLICKA HÄR & SKRIV UNDER


 


 


Ja jag såg inte så mycket på män med bröst, tyckte det såg lite blaha ut... Tyckte synd om dom, det gjorde jag verkligen.


Jag har tittat lite på tv 3 i stället. Human Trafficking. Jag har sett den serien förut, den är vidrig. Tyvärr så händer sånt här alldeles för ofta..


 


Förresten så fick jag ett mail innan från blogg expressen. Det va ett inlägg som jag skrev till blessing.. Det står att jag brytit mot en eller flera av deras regler... Ok vilken är det ? Det måste jag kolla upp.


Nu till en korkad fråga !!


Sitter det någon  o kollar alla kommentarerna eller har dom i sitt system som plockar bort lite hur som haver ?


Det gick undan då jag fick mailet, tänk om man kunde fått svar när det gällde annat oxå..


Jaja, tur att jag har en reserv blogg, har en känsla om att min kanske inte får vara kvar om jag fortsätter att skriva så här.


Ska kolla det sista av filmen nu.


Puss I Pannan


 


Hej, vi har tagit bort en blogg-kommentar på det här blogginlägget:



http://blogg.expressen.se/singne-blessing/entry.jsp?messid=266673

Din blogg-kommentar:
=)
Skriv gärna under, jag för min del är trött på allt strulande på
expressen/bloggen -


http://blogg.expressen.se/illena/entry.jsp?messid=266119
Kram kram

Din kommentar bryter mot en eller flera av våra regler.

Känner du dig osäker på våra regler och vill titta på dem igen så finns de här:



http://www.expressen.se/blogg/villkor/

Med vänliga hälsningar

Expressen.se - kommentar@expressen.se

4 kommentarer:

  1. har varit trögt här på bloggen,.fick ett mail en gång att inlägget tiill nyfiken var opassande,. och jag fattade inte varför,. fick inget svar,. kanske nån som har vaknat på fel sida,. oj,. nu får jag sluta,. sov så gott,. kram

    SvaraRadera
  2. det är inte roligt ,, jag kollade lite nu men jag kan INTE hitta va jag bröt mot deras regler... Mailade till dom, så vi får se om jag får svar... Sov gott kram kram

    SvaraRadera
  3. ... fått dessa mail och låtit dem plocka bort de inlägg eller kommentarer oxå. Har klagat så många gånger med mail så jag blir inte insläppt fast jag har loggat in med mailadress och lösenord minst tio ggr kan inte ens kommentera artikelkommentarer längre. Expressen försöker utesluta mig från bloggandet. Tror faktiskt de väljer ut vilka som ska bort och vilka som inte ska bort. Lifetime

    SvaraRadera
  4. det är ju inte klokt att det ska vara så. Ja jag vet snart inte längre vad man ska tro om det. Om man inte ska få blogga / kommentera så varför har man då tillgång till sånt ? Skit är de.

    SvaraRadera