Bloggintresserade

lördag 1 september 2007

Jag finns här !










 
 

I går kväll somnade jag i från allt. Somnade redan efter kl; 20, jag skulle titta på

barnens e-songcontest, men missade allt. Jag hann t om börja snarka precis innan jag somnade

jag hörde de långt borta.  Vaknade ett par gånger men somnade om gott. På natten va jag vaken ungefär 4 timmar, sen somnade jag igen o har sovit till o från på förmiddagen.. Skönt

 

Har inte orkat med datorn i dag. Känner mig låg, lessen. Jag vet inte vad jag ska göra ?

Det känns som jag har svikit några som betyder mycket för mig, men detta är ju inget jag har

gjort med vilje. Att det är så här är bara för att jag själv har svårt att hantera situationen.

En situation som jag själv måste försöka ta mig igenom.

Det sista jag vill är att svika eller såra någon.

Skulle jag få detta ogjort så hade jag tyvärr fått göra samma sak igen på mitt sätt

för att kunna ta mig igenom det. Jag är stark på många sätt, men inte alla.

Jag vill inte ha det så här. Jag bryr mig o jag tycker om er.

Får nog ta ett steg bakåt för att vänta o se vad som händer men det är svårt.

Men jag har nog inget annat val.

Jag finns här !

 

Ska försöka se danstävlingen i kväll med Cissi o Martin. Håller tummarna att dom vinner.

Tycker att dom är så mysiga.

 

Ringde till sonen innan, men han hann inte prata, han skulle iväg till en kompis, så vi

ska höras i morgon.....

 

Hoppas att ni mår bra.... Ha en mysig kväll allesammans......

 

Kram & Puss I Pannan

 








  


   

 

 

3 kommentarer:

  1. utifrån sin egen gränsättning. Vad man klarar av..man kan inte vara alla till lags. Då blir man lätt utnyttjad. Och vet till slut inte vem man har till vän. Det är först när man sätter gränser för sig själv man ser vilka som accepterar det o fortfarande har tid att ge relationen en chans. Därför att de ser i grunden att det finns en ärlighet. Kramar på dig ikväll/Bless

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000002 september 2007 kl. 11:41

    bara göra så gott man kan sen kan man inte mer...de måste man acceptera själv...åxå. STOR kram,vännen

    SvaraRadera
  3. vad ni är gulliga. Jag vet att man inte kan vara alla till lags, man kan bara göra så gott man kan. Utnyttjad skulle jag inte bli av dessa människor, det vet jag. Men det stämmer att man måste sätta en gräns. Gränsen som sattes nu rådde jag inte över. Jag hoppas bara att dom vet i sina hjärtan att jag bryr mig. Jag förstår att dom kan känna sig svikna, det gör jag. Men jag hoppas att det går över. Kram kram på er

    SvaraRadera