Bloggintresserade

tisdag 4 september 2007

Wonderbar !!!











 

Go Kväll i stugan, hoppas ni har haft en bra dag.

Det har regnat som vanligt, men de är så skönt nu på nätterna när

man får frisk luft, man kan andas o det är svalt.

Wonderbar !!!

 

Hoppas att ni ser den här fonten, den heter Centime o är jättefin. Har ni den inte i er dator så

kommer ni inte att se den.  Hmm kanske därför ni ser att min text är så stor ?

 

Jahaa, i dag har jag räddat två gubbar ur våran hiss. Jag hörde hur det började ringa från

hissen, så jag gick ut o frågade om någon satt fast. O då va de den första gubben som

hade varit så elak mot min söta granne häromdagen. Han hade gapat o skrikit åt henne om att

tvättstugan ska ha dörren stängd för de kommer upp damm i deras lgh o i deras förråd. Ja han va riktigt elak, 

han smällde igen dörren o gick, så de va han som satt fast, hade jag vetat de så hade han fått sitta

en stund.

När jag kommer in efter att ha varit ute med Teddy så ringer de från hissen igen då står första gubben

i trappan o pratar med gubbe nr 2 som nu sitter fast. Ännu en gång får jag dra upp så hissdörrarna öppnas.

Jag får väl lägga in en kudde så nästa får det lite bekvämt  =)

Surgubben skulle ringa om problemet o sätta upp en lapp, så det hoppas jag att han har gjort.

 

I dag skulle tvilling mamman komma hit med sina flickor, men jag fick skriva till henne i natt att vi skulle höras av.

Kände på mig att det inte skulle gå, vilket det inte gjorde heller. Fan jag blir så trött när det är så.  Det är lika bra att

inget bestämma, för jag blir bara besviken när det inte blir som man har tänkt.

Men jag höll en av dom i går o häromdan. Dom har vuxit o blivit ännu sötare.

 

Jag fattar inte vad det är för fel på msn ? Den stänger ner hela tiden. Blir tokig.  Får väl skriva ett mail

o höra vad dom sysslar med.

 

Är de nåt bra på tv;n i kväll ?  Hmm känner för en riktig rysare.. Hahaha nää de gör jag inte.

Jag känner för lite kärlek...

 

Ha de gott hela kvällen o natten.

 

Puss I Pannan

 

Redigerar lite här, jag glömde ju bort. Jag fick ett mail innan från en sida....   Det står så här ; 


Hej
Skulle det passa med lite sex kanske redan i kväll. Gillar långa förspel, mycket slick och att hålla på ed en kvinna i flera timmar. Ring eller smsa så kanske vi träffas.
xxxxxxxxxxxx
Puss xxxxx i Hovmantorp

 

OM det är någon som är intresserad så hör av er så får ni mobilnr. Hahaha

 








 



 

 

1 kommentar:

  1. 00000000000000000004 september 2007 kl. 21:11

    vet nog inte va du menar när du pratar om font ;/ Din text är väl inte så stor,ganska normal men där e inget snyggt med den...mer än din designade bild Keep On Walking...Ser liksom bara en avlång ruta med din text i... ;#

    SvaraRadera