Bloggintresserade

söndag 2 september 2007

Undra om detta är en svår textfont att läsa ?










 
Guten eftermiddag.

Hörde ni vad det blåste i natt ? Holey moley jag trodde jag skulle få

sällskap i sängen av mina fönster. De hade varit nåt de.

När jag väl somnade så har jag levt om till tusen, måste trott att jag va

en visp eller nåt annat. Hoppas inte att jag har sparkat på Lilleman bara.

 

Inatt låg jag o försökte ändra på mobilen med textboken eller vad det heter.

Att man skriver in hela ord så kan man använda dom osv. Ja ni fattar, de är

bara jag som inte gör de. Till slut fick jag in några ord, o sen när jag skulle testa o

skriva så blev de helt fel ord som jag inte har skrivit in. Höll på att kasta i väg

mobilen, när jag råkade trycka på nåt så rätt ord kom fram. Jahaa hur fan gjorde jag de ?

Bara att försöka igen, låg en bra stund o knappade, till slut hittade jag  yeees.

I´m the best you can fuck the rest hehehehehe...

Tänk att man kan bli glad för så lite.

Tur de, det behövs allt sånt nu.

 

Regnar det hos er oxå i dag ? Ja de gör de ju här, men jag tycker att det är skönt.

Fasen jag tycker synd om Cissi o Martin att dom inte fick mer poäng, dom va ju bland dom 5 bästa. Förstår inte hur det röstas...

 

Undra om detta är en svår textfont att läsa ? Är de det ?

 

Nä nu ska ruggugglan sätta på,,, nääää nääää ingen sån fantasi. Här sätter jag inte

på något annat än... Asch, ok grannen då hahahaha ..... OK kaffebryggaren.

Tråkigt va...

Men gott.

Ha en härlig Söndag

 

Puss I Pannan

 








 



   

4 kommentarer:

  1. 00000000000000000002 september 2007 kl. 19:56

    svårläst???Texten kommer ju upp i ögona på en så man behöver knappt ha glögona på,hahaha! Du e duktig med tekniska grejer du.Fast de e knepit å få till de,ibland men skam den som ger sej,vännen. Kramen på damen.Ha de göttit.

    SvaraRadera
  2. asstort *S*
    jasså de gick inge bra för cissi å martin =( de va synd tycker jag också.. kramis å go eftermidda T9 kallas nog de där inmatningsspråket för på mobilen ;)

    SvaraRadera
  3. Från min dator är det inte mycket större än eran.. Jisses. Hmm de måste jag kolla upp. Ja T9 heter de o svårt är de oxå, men skam den som ger sig. Oj knorr i magen, måste äta lite, kram kram så länge båda två

    SvaraRadera
  4. Är du inte nykter människa? Haha! Skoja med dej, men du får nog minska ner något! Kramiz

    SvaraRadera