Bloggintresserade

torsdag 6 september 2007

Utmanad av Oops











Jahaa då sitter man här igen. Är så förbenat trött på att jag inte kan sova.

Det har börjat krypa nåt så förbannat i benen på mig, kramp i vaderna, ja skit samma sova kan jag inte.

 

Har suttit o skrattat en stund i alla fall, det tackar jag ängladamm för  =)

Får man skratta på andras bekostnad ? Ja de tycker jag när det inte är nåt allvarligt.

När man skrattar med någon inte åt någon.

På tal om att skratta åt någon så har Anita kommit hem från landet nu.. Hahaha förlåt Anita.

Men vi skrattar alltid åt varandra....

Får väl se om tanten börja blogga snart. Fast jag tror inte att hon orkar de för hon behöver nog lite

semester nu när hon har varit på landet. Det har tagit hårt på henne, ja att vara där ensam långt ute i

skogen bland älgar, små pippi fåglar o smygande snusk karlar hehehe.. Så nu ska hon säkert ha semester

när hon har kommit hem.

 

Suck,,, jag som hade tänkt somna tidigt i kväll.  Tanken va ju god.

På tal om god,,, snart är det Jul.... Herregud vad tiden går fort. O helg är det snart oxå, tycker

att de bara har gått ett par dagar sen förra helgen.

 

I dag ska Sanna komma i städa, skönt skönt skönt. Hoppas aldrig att hon vill sluta städa här.

Ja jag får väl hoppas att pensionen inte sjunker heller då......  Fast jag kan ju leva på vatten o bröd  =)

gäääääääääääääääääsp

Kanske skulle busringa lite på dörrarna här, se om grannarna vaknar. Fan de är så tråkigt när alla sover  =)

Kanske ska ringa o väcka Anita hehehe.. Ah hon blir bara så rädd jämt. Inget roligt då =)

gäääääääääääääääsp

Lika bra att ta utmaningen, det kommer bara bli blahaa saker, onödigt vetande om mig. Så blunda nu...

 

Blev utmanad av Oops 


Regler:


Som utmanad ska du skriva 6 underliga/egendomliga saker om dig själv i bloggen. Där ska du samtidigt lägga till dessa regler. Utmana därefter sex nya personer vars egendomligheter du vill upptäcka!


1  Lider av muskelvärk Fibromyalgi sen många år tillbaka


2  Kämpar med vikten som fan,, o då menar jag faaaan..


3  Lider snart av blodförlust ,,, första gången på  10 år  , blev genast påminnd om hur jävligt det är.


4  Saknar vänner o kärlek irl


5  Är rädd för att så mycket ska hända min familj


6  Men trots allt så älskar jag att skratta..


 


Nu kan ni titta igen...


Hahaha, ja onödigt vetande, jag sa ju de. Jag känner mig på sådär sjukt humör. Undra om det är fullmåne ?


Nä nu är det dags att gosa lite med Hilding..


Sweet Dreams


Puss I Pannan


Ha en toppendag allesammans...


Skitbra, första halvan är centrerad medans andra halvan ligger till vänster....








  


  

      

 

6 kommentarer:

  1. Har du blitt vampyr? Måne å allt? Du känner inte att du börjar bli luden, odrägligt vacker och har fått ett rackarns bra luktsinne nu på slutet? Jag ser här att jag missade att du redan varit utmanad...jag har också utmanat dig, men den här gången får du banne mig hitta på något kuligare och genantare än sanningarna ovan! Jö!
    ... sugen på blodpudding kanske?

    SvaraRadera
  2. Illena, att du måste få ett riktigt *ASG* varje dag. Det är nyttigare än vi tror - i går fick jag ett antal bara genom att gå på knattefotboll - herregud va kul! Har jag varit utan skratt en tid mår jag uruselt! Kan sända dej roliga historier kanske!?!?!?Kram!

    SvaraRadera
  3. Du förgyllde min tid några minuter hehehe/Blessing

    SvaraRadera
  4. Garva loss ordentligt ett par gåmger om dan! Kramar

    SvaraRadera
  5. 00000000000000000006 september 2007 kl. 20:21

    Ja är lite sen...ha skrivit kommentarer under dina förra inlägg ;) Kramen på dej,vännen

    SvaraRadera