Bloggintresserade

söndag 9 september 2007

Go Kväll

 














 


Slö o slapp har jag varit hela dan.

Det tar på krafterna att vara ute o ha roligt ett par timmar.

Sitter o har kollat lite på tv, ska fortsätta kolla men i sängen. Krypa ner under täcket o bara

gotta mig.

Det va visst nån film på 3;an.  Tror att den kan vara bra.

Missade att Miami Ink började i kväll så första halvtimmen såg jag inte. Jag älskar att titta

på det programmet.

Oj nu börjar de på tv;n. Tittar in senare.

Hoppas att ni har haft en bra dag / kväll.

 

Puss I Pannan

 

2 kommentarer:

  1. Har varit och köpt en kamera i dag! En kodak, som jag abselut måste läsa manualen till! Får se hur det går! Nattakramar

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000010 september 2007 kl. 12:24

    när du vaknar,vännen :) Storkram får du...av mej! Hej!

    SvaraRadera