Bloggintresserade

söndag 16 september 2007

JAG VILL INTE !!!!












 
Söndag hela dan, inte illa.

Har slö tittat lite på tv. Ska ut med Lilleman strax, ville bara skriva

några rader innan.

Det regnar ute o det blåser inte i dag, gott.

Ska sätta på kaffet så det är klart tills jag kommer in igen o

då ska jag fortsätta skriva.

Hej på en stund  =)

 

Tillbaka igen. Glömde väl sätta på kaffet så det puttrar på nu.

Teddy vill inte vara ute när det regnar, men jag tycker det är skönt.

Ringde till sonen, han satt vid datorn, så jag hörde knappt vad han sa.

Han fick telefonsamtal så han skulle ringa tillbaka.

 

Har fått ett ny meddelande igen med överskriften Sorry.

Sen står det ; kan inte något i livet få vara heligt ?

Allt kan inte bara vara yta - jag - jag - jag - pengar - sex - prylar - elakhet - baktaleri -

avund - girighet - missunsamhet.

Det står lite mer , men avslutas med ;

Jag älskar tystnaden o ensamheten.

 

OK !!!!

Dööööööööööööööö ..... Fel person att skicka detta meddelande till.

Varför jag har fått detta vet jag inte ?

För allt handlar INTE om JAG JAG JAG  alltså MIG MIG MIG - pengar- sex - prylar - elakhet osv osv.

Det stämmer inte in på mig som person, o skulle jag vara en sådan människa så skulle

jag skämmas ihjäl. Jag skulle inte vilja visa mig ute.

Jag sätter alltid andra före mig själv. Jag missunnar aldrig någon något.

Elak är jag bara om jag ser att någon inte behandlar andra med respekt.

Prylar o pengar går hand i hand. Har man inga pengar så blir det därefter.

Så NÄ allt handlar inte om prylar o pengar för jag har det så bra som jag har de.

 

Mmmm va gott de är med kaffe  =)

 

Jo, jag skrev o frågade vad jag hade gjort "honom" ? Men har inte fått något svar.

När jag frågade varför han skickade förra meddelandet med överskriften självmordsbombare

 

så fick jag bla ett svar ;

Ops, jag visste inte vilken överskrift jag skulle ha

nästa meddelande där jag säger till honom att skicka det till den som ska ha det i stället så svarar han ;

alla kan ta del av det jag skriver.

 

JAG VILL INTE !!!!

O varför skickade han det till mig från första början ?

 

Hoppsan, nu blev jag så glupsk så jag hann inte öppna munnen innan jag drack kaffet,,, BRB !!!

Sådär ja...

Ja mycket mer intressant hade jag inte att skriva om nu...

Tror att jag ska luta mig tillbaka o njuta av min andra kopp kaffe...

 

Ha en mysig kväll...

Puss I Pannan

 







   



      

1 kommentar:

  1. 000000000000000000016 september 2007 kl. 21:29

    inte om att svara på domdär meddelandena,det är ju precis det personen förväntar sej av dej.Ignorera dom bara och radera det du kan radera så tröttnar han tillslut,ska du se.. Stor kram till dej,och håll ut så vinner du ;)

    SvaraRadera