Bloggintresserade

torsdag 13 september 2007

GRATTIS ANITA PÅ FÖDELSEDAGEN












 
HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA

  

Grattis På Födelsedagen..

Ännu ett år har gått o du kära vän börjar bli gammal.

Ja de är inget fel med det. Tvärtom. Jag har mer att säga till om hahaha.

( så här håller vi alltid på )

Hoppas att du får en bra dag med många paketer, jag vet ju att du älskar att

få de. Mycket god mat o mycket kärlek.

Men för allt i världen sitt INTE på några plast stolar så benen

ger vika så du drattar i golvet. Tänk på dom få celler du har kvar.

  

Sen måste du lova mig att du inte tvingar in dina grannar

för det är inte alla som vill fira din födelsedag kära du. Dom känner

dig inte. Man kan inte bara plocka hem vem som helst, även att

det är snygga karlar. Har inte Anki pratat med dig om de ?

Joo då, det vet jag att hon har gjort. I alla fall sist du kom

hemdragandes med en....

Välj dina offer med lite mer omsorg  =)

 

Som sagt, tårtan på golvet o Anita på bordet så blir det en

sju håvetes dag....

  

Puss & Kram

      Love U      

 

Oj då, tomten på besök alla redan =)

 








 


      

    

4 kommentarer:

  1. hoppsan ja tror ja tar en flarra till...hick...tomten sabla tur att ja inte tror på han...men ska jag välja så tar jag mössan vintern blir nog kylig...den andra delen förstår jag att du gärna villl behålla:)kram o puss

    SvaraRadera
  2. e med tomatbebis nu..:)

    SvaraRadera
  3. haft det roligt för att komponera detta fina hyllningstal..hehehe. Ja grattis då till vederbörande/Bless

    SvaraRadera
  4. från vederbörande som haft en bra dag ...kram

    SvaraRadera