Bloggintresserade

måndag 10 september 2007

Gjorde en liten bild. Får se om den syns =)

4 kommentarer:

  1. ingen bild än,. men kikar in önskar dig en skön kväll,. och sussa gott när du somnar,. kramar

    SvaraRadera
  2. jättefin bild ..gonatt o sov gott..hoppas filmen var bra..puss o du ser vad bra jag blir på bild eller hur:))

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Måste bara säga att jag inte ångrar mitt kameraköp ett ögonblick! Vilken jäkla skillnad på skärpa och kvalité! Tror nog att jag kommer ha en kul höst, med alla färger ute, att fånga på bild! Go natt, och sov så gott! Kramar

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000011 september 2007 kl. 16:09

    kan då få ihop de med bilder å de... En dag kanske jag kan,jag mä...Annars har ja ju din blogg att kika i ;) Tack,vännen å kram

    SvaraRadera