Bloggintresserade

onsdag 5 september 2007

Klicka HÄR !!!!

Nu har jag lagt in lite printar som visar hur man lägger till en länk....


Klicka    HÄR   för att kolla. Har jag skrivit tokigt nånstans så hojta till.


Jag fick min kärleks film i alla fall. Det va nåt på 3;an innan. Den va faktiskt bra, så nu är jag inte lika svulten efter Loooove...    =)


Ska lägga mig o småfisa lite,, nää ok inte fisa,  måste ju tänka lite på Lilleman... Stackars hund  =)


Dröm sött händerna under täcket..


 


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. hur lägger man in länkar som denna, som gjorde att jag kom hit från din sida genom att trycka på HÄR?? Du säger du inte kan mobiler men attans va haj du är på datorer :) ha en bra dag Kramis

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000005 september 2007 kl. 15:43

    Vill du bli utmanad? Kika in hos mej får du se... Kramen

    SvaraRadera
  3. jag har lagt in en länk på din sida. gå in där så finns det en förklaring på hur du ska göra... Funkar de inte så hojta till. Mobiler är lite knasigare, men jag tror att jag har kommit på nu med texten där oxå.. Ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  4. jasså en utmaning, ok ska kolla efter.. kram kram

    SvaraRadera