Bloggintresserade

söndag 23 september 2007

Har en underbar mamma !!!








 


 


Ja då har Lördagen gått oxå.

Har varit inne hos mamma o käkat lite gott i kväll.

Potatisgratäng med fläskfilé i ugn  mumma...

O nu har jag smällt i mig popcorn igen..

Hmm undra om jag inte bet sönder en kindtand, den är så vass.

Kan vara en fnula som lagt sig på tvären oxå,, ska borsta tanden sen =)

Tänkte jag skulle gjort lite bilder i dag, men det har inte blivit av. Har inte

suttit vid datorn nåt.

 

Nää vänta lite.

 

Jahaa jag hade väl bitit sönder en tand, kunde ju varit på högersidan som jag

redan har bitit sönder innan. Skit oxå.

Nu ska jag ju sitta där o riva sönder tungan oxå..

Blir de till att beställa tid till tandis... Jag menar man har ju gott om pengar...

 

Hade tänkt börja spara lite till Julen.  Får förbereda barnen på att dom får inget, utan

att dom får köpa till mig i stället hehehe..

 

Ska lägga mig o kolla lite på tv.

Hoppas ni har haft en bra dag.

Dröm sött - händerna under täcket...

 

Puss I Pannan

 

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000023 september 2007 kl. 11:44

    ....åxå ett ord ;) Va ska ja annars ha händerna om inte under täcket???Det blir ju kalla handen om dom blir utestägda från varma polyester"dun"-täcket,jööö...Suck,du sa nåt om jul....?!
    Söndagskram ;)

    SvaraRadera
  2. . hoppas du får en fin söndag trots tanden,. inte kul det där,. kram

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000023 september 2007 kl. 17:33

    Tid att vakna ;))) Har du de gott? Kram...

    SvaraRadera