Bloggintresserade

söndag 2 september 2007

Kommentar Om Eurovision Dance Contest


Satt inte vid datorn dom första danserna så jag kommer inte ihåg exakt vad jag tyckte. Tycker att det har varit snurrigt med musiken på många av danserna.


Jag va väl inte på hugget känner jag. Hade inte tänkt skriva något i kväll om detta, men jag brukar ju skriva om det är nån tävling så jag kunde inte låta bli....


 


1. Schweiz - Hon va väldigt ostadig på benen, inget vidare


Dans nr 2 - Näää den här gillade jag inte.


 


2. Ryssland - Bra dansat,,, snygg klänning wow


Dans nr 2 - Gillade slit o släng med klänningen, men va fasen ska dom med skynket till Nääää herregud, fy fan.


 


3. Holland - Mycket bra dansat,


Dans nr 2 - Raka snygga ben, bra dansat


 


4. Storbritannien - Helt otroligt bra, bäst än så länge, hemsk klänning


Dans nr 2 - Himla snygg blå klänning, satt o funderade på varför hon har röda trosor ? Men det fattade jag ju, hon kommer att slänga av ett till lager på klänningen.. Hahaha den satt fast i nacken på henne. Det blev flaggans färger. Men njae inget vidare 


 


5. Österrike - Jätteduktiga


Dans nr 2 - Tjaa inte så tokigt ojjjj vilket avslut.. Jo den dansen gillade jag.. Bra gjort.


 


6. Tyskland - Sådär


Dans nr 2 - Oj vilken början... Nää va fan ska alla strippa eller ? Fy jag blir snurrig i huvet av detta. De känns som låten går mycket fortare än dom hänger me.


 


7. Grekland - Näää dom såg ut som nickedockor. Hemska


Dans nr 2 - Hemsk hemsk ännu hemskare. Kräks av hennes hårfärg, dom håller inte takten.  Avslutet va klart bäst.



8. Litauen - Matadoren fanns på plats - Undra vart tjuren har tagit vägen  =)  Ibörjan va det jätte bra, men sen blev det sämre.


Dans nr 2 - Nä alldeles för rörigt för min smak..... Undra hur många danser de va i den här ?


 


9. Spanien - Snyggt, bra o lekfullt...


Dans nr 2 - Ok ganska bra, men inte mer.


 


10. Irland - Njae,,, det verkar som om dom har övat i hela sitt liv för att sätta just den här dansen. Dom verkade inte missa något från punkt 1 - 20


Dans nr 2 - Läckert så in i håvete..... Oj oj oj snyggt jobbat. Snacka om att kunna hålla reda på fötterna... Wooow. Dom tog igen från första dansen



 


11. Polen - Sexigt, hett, mycket duktiga trots att hon kom av sig


Dans nr 2 - Ahhh vilken låt... I love him... Jag hejar på Ricky Martin i stället hahahaha ..  Ja de va snyggt dansat. Det svängde


 


12. Danmark - Dom dansar till en bra låt, hon har snygg klänning. Dansen är seg, hon har en konstig hållning mellanåt. Annars är dom bra.


Dans nr 2 - Näää tråkigt. Sa mig inget.



 


13. Portugal - Fräckt, snyggt, skitbra. Jisses vad vacker hon är. Ahhhhh skitsnyggt.... Bäst hittills.


Dans nr 2 - Mycket bra dansat, mycket känslor, Snyggt !!!!!


 


14. Ukraina - Ohlala,,, han va snygg  =) . Snygg klänning, en mycket bra framförd dans


Dans nr 2 - Helt ok, en bestämd dans med klös i. Ja inte illa.


15. Sverige - Ohh jaa ja ja jaaaaa, håller tummarna o andan. Oh jag har hjärtklappning... Helt felfritt... Snyggt fy fan, läckert.... MEN,,,, jag saknade goet


Dans nr 2 - Hahahaha dom satte de... Snyggt. Nu ligger vi bättre till än innan...


16. Finland - Sensuellt, jädrans läckert. Dom va enade.


Dans nr 2 - Mycket bra dansat. Helt otroligt. Det va så man kände smärta i dansen.


 


HÅLLER TUMMARNA FÖR CISSI O MARTIN.....


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar