Bloggintresserade

lördag 15 september 2007

På tal om ärtsoppa !!!











 

        


Sitter här o kan inte sova. Fast jag har sovit gott ett par timmar.

Har tänkt ganska mycket på Lena i dag. Hennes barn.

Jag saknar henne så fruktansvärt mycket. Jo jag saknar barnen oxå.

Hoppas att dom mår bra.

 

Pratade med Anita i telefonen innan i kväll, hon hade varit på sitt barbarns dagis.

Det hade varit så mysigt.

 

På eftermiddagen har det varit skönt väder, så vi har varit ute lite. Annars har jag legat

i sängen.

 

När jag va ute innan så kom de fram 3 söta killar, dom mindre killarna o pratade om cykelhoppen.

Dom sa att dom tyckte att det va jätteroligt att jag hade fixat dit jorden till dom.

Men dom skulle gärna vilja ha lite mer så dom kunde

göra sina egna hopp. Något mindre, ja de är ju inte alla som vill eller vågar

sig på dom stora. Så jag ska prata med Kommunen igen.

Dom blev så glada så ena killen sa att wooow, det är ju rena nöjesparken.

Det känns i hjärtat när man får både höra , men framför allt se deras miner.

Härligt !!!!

 

Fick två inlägg i min gästbok nyss. Nu har jag visst gjort nåt till någon i våras som jag inte

kommer ihåg.

Hur 17 ska jag komma ihåg de när jag knappt kommer ihåg vad jag gjorde förra veckan ?

Jaja,, får väl se om jag får nåt svar,, ja menar så jag kan ge en bättre förklaring då. Annars skiter ju de sig.

 

På tal om ärtsoppa !!!

Det va min t-shirt jag fick innan. Den som jag hade skickat efter med en bild på Teddy.

Den blev jättefin.  Lite roligt att ha o mysa i.  Han ligger o snarkar i sängen nu.

Han är min lille bodyguard... Han hörde nåt utanför innan. Så han hoppade upp

i sängen, satte sig på mig o morrade utåt. Här är man trygg o säker..

Han gör likadant när jag mår dåligt, fast då är han väldigt försiktig, sen lägger han

sig över mig, då känns allt bra.

 

Ja goa är dom.

Nu ska jag stänga ner för natten. Kanske finns något roligt att läsa i morgon  =)

Who know´s

Puss I Pannan o ha en härlig Lördag.

 








 




    

1 kommentar: