Bloggintresserade

tisdag 25 september 2007

Min Ängla Vän Lena

Hur kan tiden gå fort - men ändå så sakta ?

Det känns som jag pratade med Lena i går, jag minns exakt vad

vi pratade om.

Hur pigg hon va.  O nu är det den 25 igen.

Ett par månader går fort - men ändå så sakta.

Jag tänker ofta på henne o hennes barn.  Önskar

att dom har det så bra dom kan.

Min Ängla vän jag saknar dig, det gör ont

att tänka på att du inte är ett telefonsamtal bort längre, eller

en go kram som bara du kunde ge.

Men du ska veta att jag känner dina kramar, dom släpper jag aldrig.

Puss & Kram

 

3 kommentarer:

  1. Gå och hälsa på henne med en blomma vetja...Tröstekramen /bless you

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000025 september 2007 kl. 11:14

    att det är bättre att sakna med tårar än att inte sakna alls...Stor tröstekram,vännen.Säjer som Blessing,en blomma med dina tankar....

    SvaraRadera
  3. så fort jag får reda på när hon är urnsatt så ska jag dit. Men jag vet inget nu tyvärr. Kram kram o ha en bra dag

    SvaraRadera