Bloggintresserade

fredag 21 september 2007

Kände för att pynta lite till helgen =)


 










 

 

 

 
                           

 

Fredag hela dan... Oj oj hur ska de gå ?

Hmm som alla andra Fredagar såklart =)

 


 

Weeeeeeeeeeeeee vänta !!!!!

 

Hojsan så akut kissnödig jag blev  =)

 


 

Hann precis somna in i morse vid 6 - tiden när Teddy skäller till så jag

får hjärtklappning. Då är det någon som är ute med sin hund,, ja eller

det låter mer som hunden är ute själv för ägaren visslar o ropar på den,

 

o det triggar ju i gång Lilleman här.

Men han är för gullig, så fort de är nåt sånt så kommer han direkt till mig, sen

sätter han sig på mig precis som för att skydda mig.

Ohhhh han är så mysig.

Jaja, han kommer snart att bli jobbig igen,,, de är nog löp på gång.

Inte roligt alls.

 


 

Anita o jag låg o pratade i telen till klockan va nog halv 5 i morse.

Jag berättade lite om en kille jag träffade för några år sen hahahaha..

Usch vad hemskt de va.  Får se om jag vågar berätta de nån dag  =)

 


 

Näe vet ni vad ?   Nu ska jag lägga mig o läsa lite. Blev bara sugen på de pang sådär...

Oj tur att de inte va nåt annat jag blev sugen på hehehe...

 

Ha en trevlig helg allesammans...


Puss I Pannan

 
                           

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000021 september 2007 kl. 20:49

    När vovven ska skydda dej :) Han e en trogen vän,din voffs.
    Vad läser du? Kanske du kan inspirera mej till att läsa...Ha en skön helg och mys med vovven din.Kram fr Kvasten

    SvaraRadera
  2. jag somnade, men jag har börjat läsa Asyl... Först Gömda o nu Asyl... Ja i mitten läste jag Pojken som kallades Det... Hemsk bok, men mycket läsvärd. Ja han är allt go min lilleman, han skyddar o tröstar på samma sätt. Ha en underbar kväll min vän kram kram o pussen

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000021 september 2007 kl. 23:07

    tycker åxå om att läsa "sann"-böcker,har läst Pojken som kallades Det.Har läst en del andra bra böcker innan,glömmer tyvärr vad dom heter ;/ Minnet är kort,fniss..Har precis tittat på filmen Jakten på den heliga elefanten på TV.Lipade förstås,he,men den va så bra...tyckte ja!Ha en GOGOGO kväll å natti sen.

    SvaraRadera