Bloggintresserade

måndag 17 september 2007

Tomtegröt & Ostmacka =)












 
Ja då va mina program slut.. Har inte kollat om det är nåt mer.

Vill inte titta på När Lammen Tystnar. Det vågar jag inte.

 

Har ätit lite tomtegröt o ostmacka , mmm de va gott.  Det va längesen jag åt

risgrynsgröt.

 

Jag har svårt att ta mig in på era bloggar, det är så segt så det går knappt. Jag får

uppdatera sidan hela tiden.  Det har varit så hela dan.

Ja även på min blogg samt meddelandena.. Tråkigt.

 

Får väl lägga mig o läsa lite. Eller se om det är nåt mer bra på tv;n...

Jag är så sugen på att ta kort, men det har inte varit sånt väder nu.  Det ska bli roligt att

ta bilder med alla fina färger sen.  För att inte tala om vintern / snön ojjjjj.

 

Nää jag ska ta en Mahjong tror jag.. Japp.

 

Puss I Pannan








 



      

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar