Bloggintresserade

fredag 21 september 2007

Tjolahejtjolahoppsansa

God Morgon på er allesammans  =)

Hoppas att ni har sovit gott. Har inte sovit något än, men ska strax lägga mig.

Har spelat lite betapet med Anita - först omgången vann Anita, andra vann jag hehehe...

Lite roligt att vinna nångång oxå.

Ja då va de helg igen. Fattar inte att tiden går så fort.

Som vanligt blir det lugnt i helgen.  Tråkig som man är. Nää Joo

men jag älskar att vara hemma.

Mamma ska ta med sig min mobil i morgon till onoff. Hoppas dom kan fixa till

den nu. Annars blir jag inte glad.

Nu ska jag krama kudden,,, Ha en bra dag.

 

Puss I Pannan

 

En liten story

 

Att vara pojke o inte komma in på bio...
En liten pojke stod i bio kön till en barnförbjuden film.

När biobiträdet neka honom å komma in, gick han åt sida å slicka på
handen å drog den genom håret.

Nästa försök gav samma resultat.

Han gjorde samma sak igen å gjorde ett tredje försök.


Då sa biobiträdet att "om du berättar varför du slickar dej på handen
å drar den genom håret så får du komma in."

Pojken svarade ......jo mamma brukar alltid säga till pappa att om du
blöter lite på huvudet så kommer du lättare in!


-------------------------------------------------------


En bild säger mer än tusen ord,
men är allt sant......

2 kommentarer:

  1. Underbar du är, nu fick jag skratta o de behövde jag:) Hoppas du får de gott i helgen o att telefonen bli fixad, kramkram o morning:)

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000021 september 2007 kl. 10:58

    söt berättelse ;) Du låter pigg,det tycker jag är toppen.Ha en toppenhelg.Det är skönt att bara vara hemma och mysa...Stor kram på dej och en pöss kan du få mä :)))))

    SvaraRadera