Bloggintresserade

lördag 29 september 2007

Tack För Att NI Finns !!!









 



 

 

Ohhhh vad ni är gulliga. Tack för alla

era kommentarer, dom värmer ska ni veta.

Har det ganska jobbigt med värken o lite annat,

så jag tog en liten paus från bloggandet.

 

Har varit ute i nästan två timmar i dag. Kände att

jag behövde rensa huvet..

Jag måste försöka släppa på vissa saker o inte ta

åt mig för mycket av allt jämt.

Tyvärr är de svårt när man vill finnas till för alla jämt.

Men nu så ska jag ta de lugnt me de.

Ja de har inte hänt så mycket här.

 

Oj de va riktigt svårt att komma på något att skriva nu..

 

Inatt hade jag en underbar dröm.. Jag drömde att jag blev Farmor... Könet fick jag inte veta, men bebisen va så liten o söt.

Sen drömde jag en annan dröm. Där jag gick i skogen o hittade en liten stuga precis vid vatten.

De va en gubbe som hade den. Men jag fick ta över den. Ja jag fick den. Varför vet jag inte..

Konstiga drömmar hela tiden.

Nu ska jag ta lite kålsoppa. Har ätit de i flera dagar.

Gjorde en stor bytta. De är så gott. Men nu finns de inte mycket kvar.

 

Tittar nog in lite senare om nätet tillåter.

Det är väldigt segt, så de är svårt att ta sig runt..

Tack igen ni goa vänner.

 

Ha en mysig kväll.

Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. 000000000000000000029 september 2007 kl. 21:36

    du skriver jättebra för att inte ha nåt att skriva ;) har själv lite skrivtorka för tillfället.... Du får en nattikram från mej nu,ska kika på Svensson,Svensson,de är sådär lagom ansträngande,för en trött Kvast... ;)

    SvaraRadera
  2. släpp in mej i den lilla stugan har alltid villjat bo vid vattnet..o gratis o allt..har slumrat o slumrat men måste ju pinka .....nu ska jag somna igen...hoppas du såg färdigt filmen nähä du somnade känner de på mej...jag såg på ettan om hajar snacka om underbart vackra djur valhajen skulle jag villja simma med så enorm.....kram sov gott

    SvaraRadera