Bloggintresserade

måndag 24 september 2007

Vem är Hilding ?












 

 


Morrn Morrn !!!

 

Hoppas att ni har sovit gott i natt. Det har jag gjort...

Jag tror att jag somnade så fort jag la huvet på kudden  =)

 

Opa,,, nu börjar hem till gården brb...

 

Sådär ja,, jag gillar att titta på den serien, men fy fasen vilken

bitch Steph är..

 

Innan när jag va ute med Teddy så gick jag i helt andra tankar.

Jag tänkte på drömmen jag hade i natt o gick rakt förbi Maria o hennes

tvillingar. Ja de va bara några meter mellan oss. Pinsamt.

Tur att hon hojtade till på mig.

Vi pratade en stund o allt verkade bra med dom.

 

Till drömmen, jag drömde igen om en gammal kärlek. Vi sprang på varandra

o sen flyttade han in till mig o Marcus, ja Marcus va inte gammal i drömmen.

Det va jul o vi hade missat banktiden så vi hade inte fått ut några

pengar. Men vi gick till Konsum o frågade om vi bara kunde få ta lite

mjölk - senap - rökt skinka ( hade inte hunnit tillaga julskinkan)  o bröd..

Allt de gick på 404 kr...

Jag skulle betala dan efter när jag ändå köpte resten av maten.

 

Ja de va ungefär vad jag kommer ihåg om drömmen, lite puss o mys va de ju såklart.

Den perioden i mitt liv - är enda gången som jag har varit någons prinsessa. *myser*

 

Fattar inte varför jag drömmer om honom hela tiden. Det är tröttsamt.

 

Nä nu får ni ha en bra dag

Puss I Pannan

 

Här är svaret på vem Hilding är   =)

 

 







 


 

   

 

5 kommentarer:

  1. vill oxo ha en sån....kram

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000024 september 2007 kl. 17:34

    åxå på Hemtillgården.Fattar inte varför,de är ju bara lessamheter,lurendrejeri och mobbing för hela slanten.Jirrrk...
    Ja ha åxå en Hilding...fast han heter inte Hilding utan LivingFlex å han böjer sej efter mina önskningar,hehe.. Hát gött ikväll,nu då...Kramen!

    SvaraRadera
  3. titta på din bildblogg,. vilka härliga bilder,. helst dom där muffissarna ,. mums, ja , man kan ha konstiga drömmar,. vem vet kanske slår in,. inte omöjligt,. har själv sanndrömmar i bland,. ha nu en härlig kväll,. kram

    SvaraRadera
  4. ...jag drömmer om folk jag inte träffat på länge och nästan glömt att de längre finns...så brukar jag stöta på dem inom en par dar. Tror inte att jag är någon sanndrömmare...det brukar liksom bara bli så...och jag vaknar och tänker...ok snart kommer jag att stöta på NN. Men det är jag det!

    SvaraRadera
  5. visst hade jag rätt...Har alltid fattat att Hilding har varit alldeles rätt för dig hehehe/Natti Bless

    SvaraRadera