Bloggintresserade

måndag 17 september 2007

Har en liten fråga till er !!!

 








  

    

 


Ettermiddá o solen skiner. Funderar på om jag ska sätta på lite kaffe ?

Jo de gör jag, annars somnar jag.  Jaja  =)   jag vet att jag sover länge men jag kan

ju inte sova ordentligt.... O jag är sååå trött ....

Blir de en massa konstiga tecken här nu så är de pannan

som har lagt sig till ro på tangentbordet..

 

Funderar på om jag ska göra lite nytta i hemmet i dag ? Plocka i ordning lite.

In i showern ska jag snart i alla fall.

 

 

Ja då kommer vi till frågan.... Jag har MASSOR med söta Dollz bilder som jag kan lägga in OM någon

vill ha....

Jag satt o rensade lite i natt för de va dubbelt. O jag har inte kommit  till hälften än.

Därför frågar jag om ni vill ha ,, för de är ett jädrans slit o lägga ut alla... Dom flesta är animerade...

 


 

Innan när jag va ute så pratade jag med Lena... Jo tack jag vet att jag är knäpp, men jag är född sån.

Vad är din ursäkt   hehehe

Usch så jag behöver henne, hennes råd.

 

Nä måste göra lite kaffe innan jag somnar.

 

Ha en fortsatt bra dag

Puss I Pannan

6 kommentarer:

  1. 000000000000000000017 september 2007 kl. 16:54

    sätta på kaffe? Ja,varför inte..Om ja kör nu så är ja nog framme när det har runnit ner,hehehehe..Kram sålänge *L*

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000017 september 2007 kl. 16:55

    vill ja ha en go kaka till ;)))

    SvaraRadera
  3. Dollz? E de en sån man ser längst ner? Är nog lite okunnig där, vad är det slit med? Är inte bara otekniskt som du fattar....
    Du fick något frågetecken uträtat läste jag, bra. Minde bra hamna i okunskap - som jag!?!?!Haha! Kramen!

    SvaraRadera
  4. Ja kaffe o kaka ska de va... Näää inte kaka utan bulle =) Kommer du inte snart blir de bränt i kannan.... Dollz är den lilla söta dockan som är i detta inlägget... Ja de ska ju heta de o de o vara lite krångligare än det behöver =) Asch jag lägger in några sen så får ni ta om ni vill ha. Jo tack,,, frågetecknet blev uträttat =) Kram kram på er

    SvaraRadera
  5. 000000000000000000017 september 2007 kl. 21:37

    motorstopp,fniss...

    SvaraRadera
  6. inte bra, de är bara att hoppa på cykeln =)

    SvaraRadera