Bloggintresserade

fredag 14 september 2007

ja sen va det ju gott att få somna om.









 


Ja då va det helg igen. Förstår inte vart tiden tar vägen ?

Teddy va jättetrött i morse, jag vaknade vid 11 o försökte väcka honom

men han ville inte vakna, så jag la mig igen o somnade om.

Vi sov till 13 sen gick vi ut.   Snacka om att vara slö. Jag hade inte

mage att väcka honom,,, ja sen va det ju gott att få somna om.

 

Det regnar o blåser, så det är inget roligt väder alls i dag.

Måste åka till Ica o handla lite mjölk. Klarar mig inte utan

mjölk....

Har fått att jag ska hämta ut nåt oxå, får se vad det är. Kanske är

t-shirten jag beställde med trycket på Teddy. Den har jag inte fått än.

 

Nu har jag fått en tid så jag ska hämta snark maskinen oxå...

Kommer inte ihåg nu när de va. Nov är det i alla fall.  blah

 

Det är en tröttig dag i dag. Har fortfarande lite ont i halsen o huvet.

Men det har inte blivit värre.

 

Ska gosa lite med Lilleman innan vi ska ut en runda.

Ha en trevlig helg allesammans.

Hoppas ni mår bra.

 

Puss I Pannan

 

1 kommentar: