Bloggintresserade

onsdag 26 september 2007

Vill skrika rakt ut

I dag är det ingen rolig dag. Ja de har inte varit nån rolig natt heller... Fy fasen, jag har INTE sovit en blund i natt.


Somnade halv 10 i morse o sov ett par timmar..


Jag har så förbannat ont o känner mig helt knäckt både fysiskt o psykiskt... Vill skrika rakt ut. Jag klarar inte av att bara vara ens. Är så trött på allt, orkar inte ha ont eller vara lessen..


Roligare än så här blev de inte...


Ha en bra dag, sköt om er.


 


Puss I Pannan

12 kommentarer:

  1. att du känner det så, men värk kan vara fruktansvärt. Önskar jag kunde göra något för dig, du som är en så´n fin medmänniska. Jag läste nämligen om vad du gjorde för de söta flickorna som var hos dig en vecka. Att ställa upp så gör bara en person med hjärtat på rätta stället. Tröste- och styrkekramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du snart blir bättre
    Krypådigkramiz

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000026 september 2007 kl. 21:24

    KRAM och säja att jag tänker på dej,vännen.Önskar att värken ger med sej och du får sova inatt. Kramis

    SvaraRadera
  4. Det är skit när det värker... oavsett var det värker.
    Du måste sluta släppa in andras ont i dig, hur ska du annars hålla? Du har egna älsklingar att finnas för ju..
    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  5. Då är vi två med samma symptom....VAR kommer de ifrån? Fast mina utgår från hjärtat o ut i kroppen - kan också värka. Hoppas vi tillfrisknar, kram på oss!

    SvaraRadera
  6. Det finns ju bara en sån fin människa som du! Tänk på det! Allt kommer inpå en ibland, och det är absolut fruktansvärt, men de stunder av glädje däremellan väger upp det hela! Så¨ta din tid att läka från allt som hänt, resten är ju där, och är lite svårare att göra nåt åt! Men med en gladare själ, kanske värken är mer acceptabel. Kramar om dej, vännen! Jag bryr mej om dej!

    SvaraRadera
  7. 000000000000000000027 september 2007 kl. 15:43

    kram och tankar...sänder jag till dej..Tack för din gulliga meddelande,vännen. Ta väl hand om dej...

    SvaraRadera
  8. håller med alla här du är du.....o ska så vara...tillåt ingen annan dej att må dåligt...det är nog med värken....jag e din ande de vet du...puuuust o aj min rygg!!kram <<<>>>>>((())))==00000000000000000000

    SvaraRadera
  9. till dej innan jag ska krypa till kojs! LÄmnar några kramar till dej , min vän, som du kan ta till dej! kramkramkram! Natti natti!

    SvaraRadera
  10. min vän Vad kan jag göra? Sänder i alla fall tröstekramar till dig här..kommer och tittar till dig senare/Bless

    SvaraRadera
  11. Eller en rolig film och en bunke godisar? DEt är ju alltid en bra början.. du kanske skulle behöva gråta/skratta en skvätt, det är bara nyttigt. Kram bruden!

    SvaraRadera
  12. 000000000000000000029 september 2007 kl. 18:54

    en liten försiktig kram.Saknar dej här och hoppas du är lite bättre nu?Din vän K

    SvaraRadera