Bloggintresserade

onsdag 5 september 2007

En utmaning !!!










 

Hejsan Hoppsan

Det är så härligt att få skratta gott. Jag vet att det inte är lätt med

alla olika förklaringar. Jag har själv suttit o slitit mitt hår.

När det gäller föregående inlägg så har ni kommit på att font är teckensnitt-typsnitt osv.

Sen la jag ut en bild ( print ) som visar hur mitt inlägg ser ut, eftersom ni inte har det tecken snittet.

Har man inte det snittet som jag skriver med så ser ni bara dom vanliga som ligger i bloggen.

 

Ok, jag ska printa lite o förklara

Oj oj de är inte lätt att förklara, men jag hoppas att jag klarar av de. Lägger in förklaringen

på Ditten & Datten strax.

 

Ja visst ja, utmaningen.. 


REGLER:


Utmaningen kommer från Kvast


Som utmanad ska du nu skriva sex st underliga/egendomliga saker om dig själv i din dagbok/blogg. Där ska du samtidigt lägga till dessa regler.


Utmana därefter själv sex nya personer vars egendomligheter du vill upptäcka!


 


1 Måste alltid få säga hej då sist när jag pratar i telefonen


2  När jag dricker något så har jag kommit på mig själv med att räkna klunkarna


3  Är rädd för döden


4  Snarkar så det hörs in till mamma  =/


5  Är kräkmagad, blir värre med åren.


6  Har fött en son  *stolt*


 


Jaha, de va de, de.  Känner någon sig manad att göra detta så vassego, jag utmanar ingen speciell utan den som känner för de.


Hmm jag kommer ju inte på nåt, så det får duga det här.


 


På tal om ärtsoppa, så ringde dom från snark avdelningen i dag. Jag ska få en kallelse .. Ska få låna hem en snarkmaskin över natten.


Usch, inget roligt, tänk om jag inte sover den natten ? Jaja, vi får se vad dom säger.


 


Nä nu ska jag lägga ut printarna inne på andra bloggen.


Hoppas NI mår bra. Ha en mysig kväll.


 


Puss I Pannan








   


  

    

                                              

2 kommentarer:

  1. 00000000000000000006 september 2007 kl. 20:15

    Vet du om att du är unik och älskad precis som du är? KRAMEN.

    SvaraRadera
  2. Tack va du är gullig. Du vet, att det gäller även dig. =) kram kram

    SvaraRadera