Bloggintresserade

måndag 3 september 2007

Jasså

Du va vaken Kvast.... Visst va det storlek 24,, jag hade skrivit fel... De va INTE 12...


Usch jag har varit snurrig några dagar nu, har tänkt mycket.


Storlekarna som du märker har jag inte gått efter här inne för dom finns bara från 1 - 7... Det är från min Incredi Mail som jag skriver, o sen kopierar över hit.


Men jag fattar inte hur det kan bli så stort ? Jaja, huvudsaken är ju att det syns hehehe...


Sitter just nu o pratar med en av Lenas vänner på msn. Hon är precis som Lena, mysig, förstående, gullig you name it. Skickar över lite bilder till henne på Lena.


Har även pratat med Marcus i kväll, han va gullig o ringde sin mamma. Han o Nina hade varit ute o käkat, vi får se om vi ska gå dit nångång. Kan vara mysigt. Dom mådde bra, nu är det jobba vecka för dom igen.


Pratade en liten stund med Sara oxå, hennes helg hade varit bra, o även hon mådde bra.


Härligt alla mår bra....


Hmmmm undra om katterna är inne ? Får nog kolla upp de. Lilleman ska ändå pinka strax.


 


Sov gott allesammans. Ha en toppen vecka.


Kram o Puss I Pannan  

2 kommentarer:

  1. Och hoppas du får en bra vecka, med många goa skratt! Det kan behövas! Kramkram

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000003 september 2007 kl. 11:13

    på sin post,hehehe...Alert och nyfiken är man.I a f om ja får säja de själv,hehehe Pffft,va de skröt här nu då;))) Jäääsp! Kramen..

    SvaraRadera