Bloggintresserade

lördag 22 september 2007

De va så jag låg o sprattlade i sängen









 



 


Mitt i natten, kollar lite på tv det är kickboxing - jisses vilken match de va innan.

De va så jag låg o sprattlade i sängen samtidigt som dom sparkade...

Tycker igentligen inte om att titta på sånt för de gör ont i hela mig.

 

Jag skulle ju lägga mig o läsa i eftermiddags, jo tack jag slocknade som en stock

o vaknade inte förrns 18. Jag visste inte va jag va nånstans. Men så gott jag hade sovit.

Det behövdes.

 

Äntligen fungerar min mobil. Stackars mamma fick gå runt till Onoff o sen till Telia. Det va ju på Onoff som

han killen va så otrevlig när jag sa till honom i telefonen o inte ville hjälpa mig. Men dom ska vara

glada att de inte va jag som va uppe med den för de va dom som hade gjort FEL....

Mobilen va operatörsbunden vilket den INTE skulle vara.  O jag som frågade o nej nej nej nej

det är den inte.

Det skulle alltså kosta mig 300 kr som Telia skulle ha - men se de fick Onoff betala HAAAAAAAA

 

Pratade med Marcus på msn innan i kväll då säger han att dom har köpt en ny bil... *suck*

Här hänger jag inte me ett dugg, nya mobiler, bilar osv osv osv.

En snygg bil  en mitsubishi evolution 8  2004

Pengar - Jaaaa mycket !!!!

Dom kom hit o visade upp den o helvete säger jag bara när jag skulle åka med.

Jag har alltid gillat att köra fort o galet - leka lite. Men när Marcus drog i väg så

snördes de ihop i hela magen på mig, kändes som att sitta i en DC 10;a , jag trodde hela frammen skulle

slå runt... Jag satt i baksätet o tjoade på honom. Han o Nina skrattade gott i alla fall.

Ja de va klös i den vill jag lova, men nu kommer jag att vara nervös för dom har en sån bil.

Hade väl räckt med en Hundkoja.

Dom stannade bara kvar en liten stund för Nina skulle sova tidigt hon ska upp o jobba .

Ska ringa o prata med dom i morgon lite.   Ja vi hade de trevligt när dom va här o vi pratade.. Mysigt.

 

Min galna kusin ringde senare på kvällen. Herregud säger jag bara.

Tänk vilken bok jag skulle kunna skriva om henne o hennes galenskaper.

Hon har alltid nåt att berätta när hon ringer, ja tyvärr är jag dålig på att ringa henne, men

jag ska försöka skärpa till mig.

Den här helgen skulle hon vara hemma o vara lugn o skötsam... Jag lovar de är go i den tjejen...

Det är så roligt att prata med henne för hon lever ett helt annat liv än mig. Hon är ute typen medans jag älskar

att vara hemma o mysa.

Jag föredrar karlar - medans hon föredrar kvinnor.

Så det blir spännande samtal..  Nu har jag vant mig, annars är jag så bortkommen

när det gäller gay världen så de är skrämmande.  Har aldrig ens kommit

i närheten av den.

Men nu så får man lite mer kött på benen.... I kväll skrattade jag så jag höll på att kikna.

Jag kan ju säga att vi pratar om ALLT..... Då menar jag allt. hahahahaha så när hon tjatade på som vanligt

fick jag världens spel o började gapskratta o kände mig som jag satt i skolbänken o hade min

första biologi lektion...  Fatta vilka bilder man målar upp...

Detta är en väldigt bestämd dam som är mycket kräsen. Följer modet allt sånt.

Så det är inte lönt att hon ska dejta en som har sina jeans uppdragna upp till tuttarna eller att dom ska ha string

med en stor rumpa... Ja dom får inte vara genomskinliga heller hahaha...

Ja du gumman - hoppas du kan slappna av i helgen ... Håller tummarna för pappa ( han är tyvärr dålig )

 

Nä man kanske skulle ta o stänga ner datorn o sova lite.

Kan ju hoppas att de inte regnar i morgon / i dag så man kan vara ute lite...

 

Hoppas ni har sovit gott.

 

Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000022 september 2007 kl. 11:35

    Ja har sove gott,hoppas du ha gjort detsamma ;))) Go lörda önskar ja dej.Sola skiner här nu :)))) Lördaskramen på sej,damen

    SvaraRadera
  2. att du kunde koppla av och sova sedan. Nej, idag regnar det inte det är soligt och vackert. Åka bil fort, nej inte min grej. Ha en fin lördag.

    SvaraRadera
  3. och önskar en trevlig kväll.
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera