Bloggintresserade

tisdag 18 september 2007

Jag känner för att göra nåt, men vet inte vad ?

 











Oooops I did it again

 

Vaaa vad har jag gjort ? Nothing at all.

 

Ja då har jag varit på en liten utflykt i eftermiddag.

Jag hämtade Sanna på flygplatsen, hon har prao där.  Det verkar vara ett bra ställe,

o hon trivs.

Jag plockade med mig kamera, tänkte se om jag kunde å en fin bild på

ett flygplan. Oh nej....

Inte ett plan så långt ögat nådde.  Det va helt öde.

Jag har aldrig flygit  från Axamo, men jag trodde nog att de skulle

vara trafik varje dag. Nix pix.

 

Fick i alla fall en trevlig biltur med Sanna, vi pratade lite, sen tog hon över ratten.

De är inte så farligt som de låter.  =)

 

När jag kom hem o skulle ställa in bilen i garaget så såg jag ett getingbo.  ( me don´t like )

Tog kort, så vi får vä se om de blev bra.  Mamma sa att de hade varit där länge, men

jag har inte sett de. Men å andra sidan så kör jag inte bil så ofta heller.

 

Nu har jag ätit god mat. Köttgryta med potatis. Yummi...

Annars har det varit en lugn dag. Som vanligt.

 

I morgon ska jag till läkaren. Ja min ena tablett räcker inte, så jag får dela dom.

Är ganska så trött på att ha det så här. Så vi får se vad hon säger.

 

Det va lugnt o skönt på bloggen i dag.  Hoppas de håller i sig  =)

 

Ängladamm - Kvast - Nyfiken - Lotten - ja vem som

De är bara att ta de ni vill ha.

 

Jag känner för att göra nåt, men vet inte vad ?

Hmmmm !!!!

 

Ska kolla bilden jag tog.

 

Puss I Pannan



     



     

1 kommentar:

  1. 000000000000000000018 september 2007 kl. 20:43

    Gulle dej...Ja har varit å ätit midda en gång på Axamo flygplats
    tillsammans me min syster... Kvällskramen på dej.

    SvaraRadera