Bloggintresserade

tisdag 4 september 2007

Väntade o väntade men

inte fick jag besök i duschen... Nu är jag skrynklig som ett russin, men härligt va de. Jag tänkte med alla fördomar om homos osv så ville jag bjuda in allesammans,,, kunde väl vara mysigt med ett litet kaffe rep  =)   (tänkte på de som stod i expressen om bögarna)


Tack kvast - nyfiken - ängladamm - nanuuk - blessing, magen känns lite bättre. Så det är skönt.


Har laddat upp med många bananer som ligger på sängbordet. Jajajajajajajajaja inga snuskiga fantasier nu... Dom ska bara ner på ett håll.. O det får ni gissa er till vilket håll de blir   =)


Dröm sött allesammans. Nu ska jag krama kudden o Teddy


 



 

2 kommentarer:

  1. Haha! Nä, hoppas du mår bättre, och att du fått tag i meducinen i dag! jag brukar lägga min vetesäck på magen, för värmen gör gott åt det onda! Pröva! nattakramar

    SvaraRadera
  2. Tackar, den har hjälpt lite, men det blir ju bättre om ett par dagar. Annars får de bli kräkaslangihalsengrej. Kommer inte ihåg vad det heter nu, tomt i skallen. Visst ja, jag har ju en sån där plast tjosan som går att fylla vatten med. Hmmm tur att du tänker åt mig... Tack tack. Sov gott kram kram o puss i pannan

    SvaraRadera