Bloggintresserade

måndag 17 september 2007

Habla Espanol ????










  

 

  


Hola Spanjola !!

Habla Espanol ????

Si Si.... No No......

 

Nä då, de hablar jag inte, inte mer än att jag kan beställa lite öl, jordgubbar osv.

Men det kommer man långt på =)

 

Två flickor har varit ute med Lilleman, han är så glad i dom. När dom kom tillbaka

så va hans tjej med.. Iza....

Hon har aldrig varit här inne, så jag släppte lös henne , ojjj vad hon nosade runt.

Hon käkade upp Teddys mat, lite torrfoder ,,, sen tog hon en pipleksak med sig hem..

Gör inget, för Teddy leker inte med dom. O hon har dom som bebisar...

Så gulligt så.

 

Har suttit o spelat lite Mahjong, det är skönt o avkopplande. Ja de är ju inte alltid den går ut.

Men det har ingen större sexuell betydelse.....

 

Va ute innan o tog lite kort på Linus när han kickade boll ... Han är så duktig.  Det är roligt att ha.

Spelade in lite filmsnuttar oxå... Tänk när man är gammal o sitter o tittar på dom. Ahhhhh vad mysigt.

 

Oj vad mörkt de blev på en gång, får nog tända lite lampor.

Hoppsan nu ringer mamma, nu ska jag prata i telefonen.

 

Puss I pannan

 

6 kommentarer:

  1. 000000000000000000017 september 2007 kl. 21:35

    lite mysljus och ha en go kväll :) Kramen

    SvaraRadera
  2. någon och sväva så med ibland..Jag älskar att dansa men fixarn bara trummar med fötterna han/Bless

    SvaraRadera
  3. jag får göra de.. Jag är så trött så jag skulle kunna somna nu. Får ställa mig i showern igen.... kram kram

    SvaraRadera
  4. ...jag pratar inte spanska men jag har köpt ett litet reselexikon som jag tränar lite från...ska ju iväg till Venezuela i november och där är det spanska som gäller...kram på dig

    SvaraRadera
  5. Jag inte prata spanska , men jag gick på Italienska tre lektioner för hundra år sedan Sisi! oj! må gott o ha en fin kväll o kram!

    SvaraRadera