Bloggintresserade

måndag 10 september 2007

NÅGON MER SOM HAR PROBLEM MED BLOGGEN ????

 














 
Oh vad jag har sovit gott o länge. Ja jag har varit vaken flera gånger, men jag har somnat

om så gott.

Läkaren ringde kl 8 i morse, o jag va ganska snurrig. Men jag kom ihåg vad jag ville henne.

Hon va sur, för att jag inte hade minskat ner min tablett som va sagt för längesen.

Nää sa jag, för vi har kommit överrens om att vi skulle vänta den andra läkaren o jag.

mutter mutter mutter

Oj jag måste ringa VC vänta... hehehe Så då har jag fått en tid till läkaren

Onsdagen den 19 sept kl 13;00

 

Har satt min i telefonkö till Nicator, för mitt explorer stänger ner hela tiden. Blir tokig.

Sen går de knappt gå in på expressen i dag, bilderna ser jag inte ens, det är bara röda kryss.

Får väl se om jag kan publicera detta inlägget.

 

Tilda är hemma o är sjuk, så hon har sovit hos mormor i natt  (ska sova inatt igen) sen har hon varit inne

hos mig när mamma har varit på möte. Så vi skulle spela lite Monopol ,, men vi kunde inte reglerna så vi skapade

egna regler.. Är det någon som kan reglerna ??????

 

Lillungen kommer tillbaka så då skulle vi spela lite igen om hon orkade.

Ha en fin kväll

 

Puss I Pannan

 

Fasen jag vet inte hur länge jag har försökt att publicera inlägget nu........

4 kommentarer:

  1. Nu gick det som en dans att komma in på din blogg*L*. Reglerna till Monopolet står väl i locket som hör till spelet??? Ha en fin kväll, kramkram:)

    SvaraRadera
  2. Nej de fanns inga regler alls... Gott att det går bra för dig att titta runt det är segt som kola här... Kram kram

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000010 september 2007 kl. 22:52

    Segt och bildlöst,verkar va så lite överallt här. Har lånat bort vårt Monopol så kan inte help you,sorry ;( hade varit kul att kunna hjälpa,en,sas, gentjänst,hehe,men icke... du får en kram allfall

    SvaraRadera
  4. Tackar, jo den kramen tar jag vettdu. Får se om jag hittar några regler, men vill ju lära sig rätt från början. Ja nu är det för jädrans tråkigt på bloggarna igen. Jag ska testa o göra ett nytt inlägg här annars skiter jag i de. Kram kram

    SvaraRadera